Espen_jobb Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Når jeg spiller av snutter fra NRK Nett TV eller TV2 Nett TV, så er lyden blitt borte på PC-en min. Har ikke lagt merke til at det er lydproblemer med andre programmer, f.eks Youtube, Mediaplayer, windows mediaplayer etc. regner med det er en plug-in eller kodeks som er blitt borte i en installering/avinstallering av noe programvare, men jeg har ikke klart å finne ut hva det er... Har forsøkt oppretting til tidligere tidspunkt uten suksess. Hjelp! Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Når jeg spiller av snutter fra NRK Nett TV eller TV2 Nett TV, så er lyden blitt borte på PC-en min. Har ikke lagt merke til at det er lydproblemer med andre programmer, f.eks Youtube, Mediaplayer, windows mediaplayer etc. regner med det er en plug-in eller kodeks som er blitt borte i en installering/avinstallering av noe programvare, men jeg har ikke klart å finne ut hva det er... Har forsøkt oppretting til tidligere tidspunkt uten suksess. Hjelp! Hatt det samme problemet med VG TV...... Har ikke peiling Lenke til kommentar
Espen_jobb Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Andre som har problemer med lyden på nett-TV? Lenke til kommentar
zonko Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvilken nettleser? Prøvd flere? Lenke til kommentar
Espen_jobb Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Gjelder alle nettlesere.... IE, Firefox, Opera, Flock.... Men foruten disse webTV'ene så fungere lyden bra, så det må være en codec eller plug-in disse bruker.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå