Gå til innhold

Xbox Live må bli fiksa no.

Noiz

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498

ikke glem at det har vært høytid nå da og jeg kan skjønne at de bruker tid på å få folk på jobb. men jeg håper at det blir fikset innen neste uke da

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Microsoft driter i om Live er oppe eller nede.

De driter i om omtalen dems går opp eller ned.

De driter i om antallet abonnenter går opp eller ned....

Selvfølgelig prøver de å fikse det, men det at det er flere millioner mennesker som desperat prøver og komme seg inn på serverne hvert minutt bare for å se om det virker hjelper nok ikke.

Lenke til kommentar

Det jeg hater mest er at når det er problemer, så fryser ting du går på hvis det har noe med live å gjøre. Slik at for eksempel hvis du trykker på "friends" tabben, så må du vente ett minutt for at den skal vise vennene. Du kan heller ikke avbryte dette, slik at du må vente hver gang du trykker på noe sånt selv om du ikke vil gå på det likevel.

Lenke til kommentar

Har samme problemet.. Funka fint i stad, men nå er det på trynet igjen... CoD 4 er håpøst i allefall... Gears of War er ikke så gæli, sist jeg prøvde.. Men, ja... Jævlig irriterende å betale for noe når det klikker i ett sett...

Lenke til kommentar
fleire som har havari i cod4 ja...kvar gang eg skal tilog starte et game frå lobby so closer lobbyen seg...kvar sabla gang...latterlig att MS ikkje har fått styr på live no..

samme sjer her og om kvelden.

funker greit på dagen men ikkje optimalt da heller.

Lenke til kommentar

Merker problemer selv i singleplayer. F.eks. fikk jeg meg akkurat FM2 og etter hvert løp lastes rundetidene opp. Dette tar noen ganger (langt fra alltid) latterlig lang tid. Tilsvarende i PGR4 når spillet skal hente score fra andre på friendslista. Synd. Ser at Majornelson skriver at de snart er i boks, men har ikke merket noe forbedring selv.

Et annet problem er at jeg disconnecter fra messenger veldig ofte, og ser at andre kommer online ofte flere ganger på få minutter. Altså på xboxen. Er dette relatert til problemet med Live ?

Er det noe man kan gjøre selv for å forbedre situasjonen?

Lenke til kommentar

Vi får gratis XBLA-spill:

Dear Xbox LIVE Members:

During this past holiday season you helped us break a number of Xbox LIVE records. This included our largest sign-up of new members to Xbox LIVE in our 5 year history and just yesterday you broke the record for the single biggest day of concurrent members ever on the service. As a result of this massive increase in usage we know that some of you experienced intermittent Xbox LIVE issues over the holiday break. While the service was not completely offline at any given time, we are disappointed in our performance. I would like to take this moment to thank you each and every one of you for your patience and understanding as our team has worked around the clock to return the service to a stable state. At the same time we would like to offer a token of our appreciation to all of you in celebration of record success for the service. And as a thank you for your loyalty during this holiday period, we will be offering all of our Xbox LIVE members around the world access to a full Xbox LIVE Arcade game that will be available to download free of charge. In the coming weeks we will be sharing the specific details of this offer with you.

Thank you again for helping make Xbox LIVE everything that it is today!

Sincerely,

Marc Whitten

General Manager, Xbox LIVE

Gamertag: Notwen

Les mer på www.majornelson.com

Lenke til kommentar

Grei deal, men vedder på det blir et eller annent gammelt populært spill som vi alle har. Marble Blast Ultra elns..

Sincerely,

Marc Whitten

General Manager, Xbox LIVE

Gamertag: Notwen

Morsomt at han nevnte gamertagen sin da :wee: Adder han jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...