Noiz Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 på tide at dei gjer noko med da no.. Det har vert heilt bugga fra 23/12 no! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Har ikke lyst til å si hva som er galt da? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) har du ikkje oppdaga det da.. det er jo ustabilt som bare det.. Call of Duty 4 kan me jo ikkje spille på ATM og avogtil kan man ikkje bruke dashboard Endret 1. januar 2008 av Noiz Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Tips følg med på majornelson.com Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 har du ikkje oppdaga det da.. det er jo ustabilt som bare det.. Call of Duty 4 kan me jo ikkje spille på ATM og avogtil kan man ikkje bruke dashboard Jo, har fulgt med jeg. Men du sa at 360n din var fucka først. Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 jeg vet. Det her begynner bare å bli idiotisk. Hva brukes de 500 millionene de får inn hver måned fra XBL til? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 jeg vet. Det her begynner bare å bli idiotisk. Hva brukes de 500 millionene de får inn hver måned fra XBL til? De brukes til å forbedre systemet...husk at selv det beste kan bli litt ustabilt av og til Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Håper vetfall det blir fiskset raskest mulig. umulig og finne noen servere eller noe på COD4 vertfall. Lenke til kommentar
henrian Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 jeg sitter å prøver å spille nå! men det er jo ingen ting sdom funker. fortsetter det sånn her så selger jeg xboxn og kjøper ps3 i steden! får jeg meg bra Blu-ray spiller i samme slengen Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 både Live og cod4 har fungert utmerket for meg i heile dag.. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Det er kjipt ja (major nelsom bloggen er ofte også nede). Noen ganger kommer jeg ikke inn på live i det hele tatt og andre ganger blir jeg disconnecta i ett sett. Dessuten så sliter jeg ofte med å finne folk i team fortress og halo og i halo så dukker ofte ikke statsa mine opp. Siden vi betaler for dette forventer jeg at de fikser på dette innen noen få dager (ikke det at jeg skal kaste xbox live vekk hvis det ikke skjer da xD) Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 jeg vet. Det her begynner bare å bli idiotisk. Hva brukes de 500 millionene de får inn hver måned fra XBL til? De brukes til å forbedre systemet...husk at selv det beste kan bli litt ustabilt av og til jaja er strålende fornøyd med XBL. Men å være slik i 6 dager mann! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 både Live og cod4 har fungert utmerket for meg i heile dag.. Ja, det funket å spille for meg også på dagen i stad, men etter 8-9 på kvelden går alt til helvete. Ganske lei alt det her nå... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Kan likesågodt selge xboxen å kjøpe en dvdspiller, for akkuratt nå er den faen ikke verdt mere! Kan ikke bare MSGS gå ut på datasjappa og kjøpe noen nye servere? Evt slette amerika fra kartet... Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Kan likesågodt selge xboxen å kjøpe en dvdspiller, for akkuratt nå er den faen ikke verdt mere! Kan ikke bare MSGS gå ut på datasjappa og kjøpe noen nye servere? Evt slette amerika fra kartet... HEHE sant det.. har sett masse film no desse dagene;) Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Og jeg som trodde det bare var internetten min som var fucked. Lenke til kommentar
Alec90 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Kjøpte meg 360 idag, jævlig morro å ikke få kommet på live må jeg si. Lenke til kommentar
EkanTrike Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 sida til gay nelson blir latterligt lite oppdatert om hva som faktisk er problemet! Jeg krever at microsoft kan komme med oppdateringer om hva faen som feiler driten! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Legg ned Live. Singleplayer-spill FTW. Lenke til kommentar
runeMa Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Har enda ikke hatt noe problem med Live... Spilt natt og dag i jula og ikke noe problem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå