Jikla Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 tror dessverre ikke på dette nye konspetet til microsoft. Trur heller at de som kommer med den uttalen er blitt betalt under bordet. Men så er vell dette og bare ett rykte? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) MGS er sett på hos de fleste som en av tidenes beste spillserier Har du noko grunnlag for den uttalelsen? Finnes det undersøkelser som støtter det? Sjølvsagt kan det bli overgått, ingen spel er så gode at dei aldri blir overgått. Å være så gode at dei kan spelast om og om igjen er noko anna. Ingen undersøkelser men av spillere generellt. Hvorfor er MGS og Hideo Kojima det folk venter på i alle messer egentlig ? Eller i artikler for den saks skyld ? MGS serien er blant verdens mest kjente spillserie og populære. MGS serien har vært store grunnen for å eie en Playstation i lang tid. Endret 3. januar 2008 av Avean Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) På hvilket grunnlag kan du si at du ikke har tro på det? Vi må vente til det kommer noe mer info og helt i spillbar form før vi kan avskrive spillet eller ikke. Ta dere en bolle... Edit: Pisspreik Avean. MGS er da ikke grunnen til å eie PS i det hele tatt. Spillene er sikkert bra, bevares, men du må ha forståelse for at det er mange som ikke liker spillene noe særlig. God og kjent spillserie ja, men det er det også mange andre som er i like stor grad. Zelda, Mario, Halo (selv om jeg ikke liker disse spillene heller ) osv. Kan du ikke akseptere dette? Er tåpelig å klamre seg til bastante påstander. Endret 3. januar 2008 av Benbjo Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Han står bare opp for det han liker og forsvarer det, å når det kommer til en sånn serie så kan du vedde på at jeg hadde gjort det samme.. Spørsmålet er, ville jeg blitt flama hvis jeg hadde sagt at super mario galaxy suger!? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ja! Jeg flamer han ikke, for all del. Jeg bare sier at MGS ikke er den nye messias på ingen måte og at det er fult mulig å lage like gode eller bedre spill. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Nye franchises er selvfølgelig velkomne, men jeg mener at om man baserer seg på å lage et spill som er bedre enn et annet, så har man allerede feilet. Å si at "Metal Gear loggerheads and fanatics are going to have an insanely twisted time with the game" er å skape usannsynlige forventninger, til et prosjekt som mest sannsynlig ikke eksisterer. Det er på samme måte med film, bøker osv. selv om det kommer bedre sci-fi\fantasy-filmer vil fortsatt en hard kjerne sverge til Star Wars-filmene som tidenes beste filmer, på samme måte som vi MGS-fans vil holde den serien som tidenes beste. For all del, det kan, og vil fortsatt komme spill som er utrolig bra, men vi har alle favoritter, og de blir jo ikke dårligere fordi om det kommer nye spill som også er bra. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det er jeg helt enig i Agg! Men det må være lov å si at de som likte X vil også digge Y hvis du skjønner. Men å si at "nå skal vi lage et spill Y som overgår spill X som er verdenskjent" blir for dumt. Da skrur man forventningene opp i taket. Da blir fallhøyden stor. Selvsagt blir ikke eldre spill dårligere fordi det kommer nye gode spill. Da har man bare fler alternativer og kanskje kommer det spill som også er bedre enn favoritten! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det blir gøy å se, mere kan vi vel ikke se? Selvom halvparten sitter og gauler og er data-sinna allerede pga MGS. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det er jeg helt enig i Agg! Men det må være lov å si at de som likte X vil også digge Y hvis du skjønner. Men å si at "nå skal vi lage et spill Y som overgår spill X som er verdenskjent" blir for dumt. Da skrur man forventningene opp i taket. Da blir fallhøyden stor. Selvsagt blir ikke eldre spill dårligere fordi det kommer nye gode spill. Da har man bare fler alternativer og kanskje kommer det spill som også er bedre enn favoritten! Joda, jeg er helt enig jeg Jeg ser ikke bortifra at andre spill kan ta plassen til MGS i fremtiden, men jeg ser ikke det som sannsynlig at et anonymt spillfirma innleid av MS skal komme opp med et spill som er bedre enn hele MGS-serien nå i den nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
freke Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 men vi har alle favoritter, og de blir jo ikke dårligere fordi om det kommer nye spill som er bedre. Rettet den opp for deg For favoritter blir ikke dårligere selv om det kommer spill som er bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 MGS er sett på hos de fleste som en av tidenes beste spillserier Har du noko grunnlag for den uttalelsen? Finnes det undersøkelser som støtter det? Sjølvsagt kan det bli overgått, ingen spel er så gode at dei aldri blir overgått. Å være så gode at dei kan spelast om og om igjen er noko anna. Ingen undersøkelser men av spillere generellt. Hvorfor er MGS og Hideo Kojima det folk venter på i alle messer egentlig ? Eller i artikler for den saks skyld ? MGS serien er blant verdens mest kjente spillserie og populære. MGS serien har vært store grunnen for å eie en Playstation i lang tid. MGS blir hypa like høyt som halo3 eller? Da er det vanlig at man blir skuffet. En kjent og populær serie trenger ikke være sykt bra for å være populær. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Sant det. Men så synes jeg at MGS 1 var på ett totalt annet nivå enn Halo var f.eks. Mgs kom ut fra intet for min egen del, og gud så moro man hadde det. Selv det å høre på lange codec samtaler var interessant. Historien i MGS er det ingen spill som kan matche i denne sjangeren (action/snike sjangeren). Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Noen liker MGS. Noen liker Lula. Noen liker Juiced 2. Og noen liker fotsvette. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Huff, så mange sinna piksler det var her da? Mye rare sammenligninger og meninger, det er nesten så det svir i øynene. Jeg holder meg til å si at MGS-serien er i mine øyne en av de beste spillseriene noensinne. Om Microsoft sier at dem skal lage et lignende spill som skal bli bedre skal dem få lov til å si det. Men jeg tror det ikke før jeg sitter og spiller det. And I will. Lenke til kommentar
frowen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 For min del kan de lage hva de vil, JEG synes ingen kan lage et spill som overgår MGS1. DET var et spill som man koste seg med og ble knytta til. Husker hvor lei meg jeg ble når jeg hørte Colonel skrike "SNAAAAAAAAAAAAAKE" Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 MGS serien er blant verdens mest kjente spillserie og populære. MGS serien har vært store grunnen for å eie en Playstation i lang tid. Er nok uenig der, hvis du spørr noen oppi årene, vet de hva Super Mario er, men ikke Solid Snake. Den yngre garde hvet hvem begge er, men det spiller ingen rolle. MGS er blant noen av de nest mest kjente serien. Men ikke de mest kjente. (Slik jeg ser det.) Birger Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Dette minner meg om "halo-killerne". Det skjer aldri. Det kan blir gode spill, men de som lager episke spill går ikke ut og etterligner noen andre for å drepe franchisen. Halo som ble en bra serie var aldri en MGS-killer f.eks. Haze som er en "halo-killer" ser ut som et greit spill, men ikke det episke spillet som kommer til å merke bransjen og bli maskinens nye maskot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 hvordan kan Halo være MGS killer? Haze var en Crysis killer. COD4 var en Halo 3 killer men det har ikke noe å si, det første super mario spillet er best, men det finnes spill som er bedre men likevell ikke slå gode gammle, skjønner? det er ikke dermed sagt at gode gammle er best over alt nytt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Lakus har gått glipp av mye av spilleraen og sikkert derfor han ikke skjønner hvorfor MGS er stort Du hadde ikke lært deg å gå når det først kom ut Så jeg kan ikke ha spilt spill som kom ut når jeg var mindre? Og til din informasjon så spilte jeg MGS1 til døde da det kom. Og jeg har vel brukt flere timer på FF7 enn noe annet spill. Og si at jeg har gått glipp av halve spillhistorien fordi jeg er ung (18) er det samme som å si at jeg ikke kan kjøre en gammel bil fordi jeg er yngre. Du har gått fra fanboy-aktige uttalelser til ignoranse. Hele poenget her Avean, som du absolutt ikke vil innse selv om hele forumet er imot deg, er at MGS ikke er det største som har skjedd i alle sine liv. Ingen her nekter for at spillet har satt dype merker i industrien og at Hideo Kojima er en mann som har sans for business. Men det forandrer ikke at ikke alle synes spillene er like bra som Jesus oppstandelse. Det er som du sa om halo 3 når det kom ut, spillet er bra, men du liker det ikke. FACE IT! Alle andre må ikke like ting fordi du sier det. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det er som du sa om halo 3 når det kom ut, spillet er bra, men du liker det ikke. FACE IT! Alle andre må ikke like ting fordi du sier det. dessverre er det så sinnsykt mange som ikke liker ett spill, for så å si: fy fan for ett dritt spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå