Løve Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 http://xbox360.qj.net/New-twist-Microsoft-...g/49/aid/110633 Here's a new twist to an old rumor: huge PlayStation 3 franchise exclusive Metal Gear Solid 4 has always been surrounded by talks of going multiplatform but now there seems to be a rumor going around that Microsoft is going at it with a different approach. The rumor doesn't say whether Microsoft is still pressing for MGS to go multiplatform. However, it does say that Microsoft is developing a game that will rival the franchise that made Solid Snake a video game staple. According to the digital grapevine, Microsoft is meeting with a "highly talented studio" to make something "better than Snake." It doesn't end there though; the rumor adds that Microsoft executives have already seen the demo of this game and were "thoroughly impressed." All the game needs, apparently, is deciding on whether it should be told from a first or third person perspective. The game supposedly takes place in the future and its storyline will be centered on major political events from the last few years. Perhaps the biggest claim in the rumor is that the game offers visuals that [...] were previously thought to be next to impossible on the Xbox 360 and is supposed to look better than any PS3 game that has been shown or is available on the platform exclusively till date. Metal Gear loggerheads and fanatics are going to have an insanely twisted time with the game. Note though, that aside from the testimony of the source of the rumor, nothing else was offered to support the existence of the game. Perhaps it exists, perhaps it doesn't. We'll have to wait for more news to come in. Then again, we may be waiting for more rumors to come in. Or no news to come in. At any rate, we'll have to wait and take this rumor with a grain of salt. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Så med andre ord de skal lage tidenes spill ? Store ord sier jeg bare, Hideo Kojima er ikke hvem som helst. Vet ikke hvor mange ganger han har blitt kåret til tidenes spillutvikler men, det er mange ! Så nå skal ett ukjent selskap lage noe bedre ? Id like to see that ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Så med andre ord de skal lage tidenes spill ? Store ord sier jeg bare, Hideo Kojima er ikke hvem som helst. Vet ikke hvor mange ganger han har blitt kåret til tidenes spillutvikler men, det er mange ! Så nå skal ett ukjent selskap lage noe bedre ? Id like to see that ! de sier ikke om noen ukjent spillutvikler.. dessuten finnes det mange som er på høyde med hideo eller bedre. så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg har aldri forstått hva som er så bra med MGS serien, men det er jo postivt hvis så mange som mulig får mulighet til å spille nr. 4 i serien. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg har aldri forstått hva som er så bra med MGS serien, men det er jo postivt hvis så mange som mulig får mulighet til å spille nr. 4 i serien. Hmm historien er den mest unike noensinne!?:O måten alt blir fortalt på, all du lærer, alle gode konspirasjons teorier, du blir følelsesmessig knytta til alle karakterer alt det her + et konge gameplay, lurer på hva som er bra:) selv om det her prosjektet blir bra, vil det aldri kunne bli bedre enn mgs for meg ihvertfall:) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Høres jo bra ut det! Alltid gøye med "grensesprengende" spill! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg har aldri forstått hva som er så bra med MGS serien, men det er jo postivt hvis så mange som mulig får mulighet til å spille nr. 4 i serien. Hmm historien er den mest unike noensinne!?:O måten alt blir fortalt på, all du lærer, alle gode konspirasjons teorier, du blir følelsesmessig knytta til alle karakterer alt det her + et konge gameplay, lurer på hva som er bra:) selv om det her prosjektet blir bra, vil det aldri kunne bli bedre enn mgs for meg ihvertfall:) Enig med du Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Dette høres ut som et godt lass bullshit, og virker mer som ønsketenkning fra en fanboy enn solide fakta. Lenke til kommentar
tjomi Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg har aldri forstått hva som er så bra med MGS serien, men det er jo postivt hvis så mange som mulig får mulighet til å spille nr. 4 i serien. Hmm historien er den mest unike noensinne!?:O måten alt blir fortalt på, all du lærer, alle gode konspirasjons teorier, du blir følelsesmessig knytta til alle karakterer alt det her + et konge gameplay, lurer på hva som er bra:) selv om det her prosjektet blir bra, vil det aldri kunne bli bedre enn mgs for meg ihvertfall:) Bortsett fra det første på ps1, så har MGS historien sugd balle. Sorry å si det, men siden toeren har historien blitt så idiotisk inviklet og teit. Treeren var litt bedre enn toeren men fremdeles dårlig. Det at de skal alltid skal gjøre det mere å mere innviklet, og gjøre det mere og mere hollywood episk har bare ødelagt historien fordi den er nå så utroligt uvirkelig, og teit. Noe som er jækla trist siden MGS1 hadde kanskje en av de beste historiene/plott/handling i et spill noensinne. Men er det noe japanere kan, så er det å lage teite plott og handlinger. (Noe som kan bekreftes med å se på litt for mye manga ) Menmen, rykter er alltid morsomme Lenke til kommentar
Mesterkokk Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Splinter Cell har jo overgått MGS serien i mange år allerede... Med mindre man liker å sitte å se på 10 timers+ med patetiske japanske "drama" sekvenser med homofile overtoner og tyne seg gjennom totalt urealistisk og stivt gameplay en og annen gang. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Splinter Cell har jo overgått MGS serien i mange år allerede... Med mindre man liker å sitte å se på 10 timers+ med patetiske japanske "drama" sekvenser med homofile overtoner og tyne seg gjennom totalt urealistisk og stivt gameplay en og annen gang. Bra du har greie på hva som er bra da=) la oss se anmeldelser og salgs tall og se hvem som leder sånn sett. Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ikke ta den diskusjonen, please. Blir bare hat og null konstruktive poster. Lenke til kommentar
Mesterkokk Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Splinter Cell har jo overgått MGS serien i mange år allerede... Med mindre man liker å sitte å se på 10 timers+ med patetiske japanske "drama" sekvenser med homofile overtoner og tyne seg gjennom totalt urealistisk og stivt gameplay en og annen gang. Bra du har greie på hva som er bra da=) la oss se anmeldelser og salgs tall og se hvem som leder sånn sett. Så salgstall forteller hva som er bra eller ikke altså. Når det gjelder anmeldelser så fikk Splinter Cell Chaos Theory bedre karakterer enn MGS3 forøvrig. Men kos deg med timesvis med japansk "drama" du. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Splinter Cell har jo overgått MGS serien i mange år allerede... Med mindre man liker å sitte å se på 10 timers+ med patetiske japanske "drama" sekvenser med homofile overtoner og tyne seg gjennom totalt urealistisk og stivt gameplay en og annen gang. Bra du har greie på hva som er bra da=) la oss se anmeldelser og salgs tall og se hvem som leder sånn sett. Så salgstall forteller hva som er bra eller ikke altså. Når det gjelder anmeldelser så fikk Splinter Cell Chaos Theory bedre karakterer enn MGS3 forøvrig. Men kos deg med timesvis med japansk "drama" du. se på det sånn her! sier ikke at jeg hater splinter cell, bare sier at det eier ikke dypde i forhold til mgs, dårlig historie og hopping fra oppdrag til oppdrag der man bare sniker seg rundt med samme gadgets.. Mgs har de deiligste klisjeene ever, men vet ikke alle takler det fordi de liker straight out shooters!=) Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvorfor sier noen at det er umulig å lage et bedre spill enn MGS? Hva slags tull er det. Sony og MS kommer til å overgå hverandre gang på gang i årene som kommer, uansett hva Avean måtte finne på å si. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Lage et taktisk actionspill som overgår en pretensiøs, klumsete, dårlig oversatt spillserie? Bring it on. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Skal ikke så mye til for å lage ett spill som overgår MGS. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ja vi så jo hva som skjedde med de som prøvde...x) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Nja, Whackedorange hvertfall nå de siste årene kan jeg være enig i det. MGS har jo trossalt ikke hatt noe særlig bra spill siden 3`ern og da hatt en nesten for stor pause, og det er noen år siden. Siden den tid har jo spill som Bioshock, Mass Effect og sånt ført an som bedre spill spør du meg. Og jeg har elsket Metal Gear Solid-serien siden Playstation 1 og har kjøpt alle spill på releasedato siden den tid, samt tileggspill som MGS2: Substance, Metal Gear Ac!d og det. Synes MGS er Halo for Playstation. Ikke et utrolig bra spill som selger mye, bare et bra spill som selger mye. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Nja, MGS har aldri vært serien for meg anyways.. Er fullstendig klar over att MGS er Sonys store "kult" spill akkuratt som Halo er "kult" spill for MS sine konsoller og Halo er heller ikke en bra serie. Finnes andre FPS som overgår Halo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå