Gå til innhold

Phoenix solgt for 190K gold.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

They have to use som sort of Gold-DKP system. IE they bid with gold instead of DKP and then all the others devide the money between them. So if you dont loot anything for a long time you end up with huge amounts of money instead. In this case the other 24 players got to share the 190k gold.

 

When I think about the system it seams pretty neat. Works great for motivating "boring classes" to turn up to raids, for example full prot warriors with all the loot they need. Instead of getting huge amounts of DKP they get gold for repairs, respeccs etc.

Lenke til kommentar

Hørte nylig om et kinesisk MMORPG hvor alt kunne kjøpes for penger.

 

Folk gikk helt berserk og brukte mange, mange tusen kroner (mange hundre tusen yuan, som hver er verdt ca. 0.7kr) på å kjøpe skills, levels og gear. Det blir spesiellt sykt når man tenker på at lønnsnivået i Kina ligger langt under Norge. Så de er nok villige til å strekke seg lengre enn langt for statussymboler som Phoenix Mount ja...

Lenke til kommentar

Du får ikke kjøpt 190k på noen kinesiske farmer-nettsteder heller. Det er mere enn noen av dem greier å sope inn. Jeg falt gjennom en gang og skulle kjøpe 5k for en kompis til swift flying mount. Brukte de "største" (ikke de som advertiser hele tiden) i bransjen. Først fikk jeg mail om at det kunne ta litt tid. Spurte etter et par dager hva som skjer, de sa bare "we don't have that much on this server, you must wait". Og så begynte små beløp og trille inn hver dag..kanskje 1300 en dag, 600 en annen dag..plutselig fikk jeg bare mail om at jeg fikk resterende kreditert fordi de ikke orka å farme for meg mere. Dette var et par år siden, og nå er jo blizzard enda mere hostile mot alle typer goldselging, så jeg tviler på det er lettere for dem nå.

 

190K er uhorvelig mye.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det er umulig å kjøpe så mye gold.

 

På de mest fattigste serverene er det hundrevis av farmere fra tusenvis av forskjellige "goldselskap".

Det er jævlig mye penger når det kryr av farmere, problemet er bare at det er flere kunder enn det er farmere.

Kjøper du 5000g på et av de beste ryktede gold-farmer selskapet nå, tar det minst 2 uker før du har alle pengene. Spørs helt på hvor mange kunder selskapet har på din server og din allianse (horde/alliance).

 

Jeg kjøpte for litt siden 3000g på en av de beste gold-farmer sidene, og fikk alt iløpet av ca 3uker. Jeg sa bare at dem kunne bare bruke så lang tid dem ville, så lenge dem tradet meg alle pengene så fort dem var klare (noe dem gjorde helt fint).

Lenke til kommentar
Kjøper du 5000g på et av de beste ryktede gold-farmer selskapet nå, tar det minst 2 uker før du har alle pengene. Spørs helt på hvor mange kunder selskapet har på din server og din allianse (horde/alliance).

 

bullshit. har kjøpt 10k g opptil flere ganger, det har aldri tatt dem mer enn 3 dager å levere. ige.com

Lenke til kommentar
Kinesere er glad i å gamble. Det kan jo kanskje ha noe med saken å gjøre.

 

Har hørt om store summer som har blitt vunnet og tapt på /roll gambling i kinesiske guilds.

 

Tror jeg har tapt rundt tusen gull på det selv :D Ikke helt lov etter Blizzard, men /care :innocent:

Endret av Xint
Lenke til kommentar

Det var på IGE jeg kjøpte 5000G. Det tok flere uker og jeg fikk ikke hele beløpet engang.

Kommer sikkert veldig an på hvilken server også. Noen servere har mindre farmere enn andre. Og som sagt over, når det i tillegg er farmere fra andre selskaper på serverne, blir det enda mindre. De genererer jo ikke gold av seg selv, men må farme på spesielle steder hele dagen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Du får ikke kjøpt 190k på noen kinesiske farmer-nettsteder heller. Det er mere enn noen av dem greier å sope inn. Jeg falt gjennom en gang og skulle kjøpe 5k for en kompis til swift flying mount. ............................... Dette var et par år siden.........

 

Et par år siden er veldig bra gjort, siden swift flying mount kom for et års siden. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...