Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forholdet rives opp pga sex

Gjest Guest_Sliter_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Sliter_*

..eller total mangel på det.

Jeg og dama har vært sammen i ett år nå den 10 Januar..

Det har seg dessverre sånn at vi har ikke sex, flere grunner til dette.

Det gjør vondt for hun, men vi har prøvd alt ifra timelang oppvarming til glidemiddel, men dette ser ikke ut til å hjelpe noen ting..

Hun har ikke lyst, og det pga av at det gjør vondt.. Skal også veldig mye til før hun blir kåt eller får lyst på slikking/fingring.. Enda dette her ikke gjør vondt. Hun sier derimot at det er veldig godt, og har fått orgasme av det flere ganger, men hun har omtrent aldri lyst på det..

På meg blir det heller lite sånt da hun ikke tør, eller vil..

Og pga mangelen på dette kommer det diskusjoner, som fører til krangel, som igjen fører til sorg og frustrasjon..

Dette her har vært problem i omtrent 8 mnd, og dette river oss fra hverandre..

Jeg har sagt at jeg klarer ikke et forhold uten sex da jeg mener det er veldig viktig med tanke på intimiteten osv.. Jeg mener det er mere enn bare "akten"..

Og seinest i går klarte jeg vel og si at hvis ikke det skjer noe så kommer jeg til å videre, mye pga av mangel på sex og kranglene det medfører..

Og nei, jeg er ingen sexavhengig pervo, men når det er omtrent totalt mangel på sex og antall ganger man har hatt sex i løpet av et år kan telles på 2 hender så synes jeg det er veldig lite.. Og dette skaper problemer for meg, og hun :(

Utenom sexen så har vi det bra, en krangel om en eller annen ting skjer jo, men ser man bort i fra det, så har vi det kjempefint med hverandre..

Jeg er 20 og hun er snart 17, så vi er ganske unge..

Er det noen som har tips om hva vi kan gjøre?

Dette er et skrik om hjelp, jeg har så lyst til at dette skal ordne seg, men det ser så mørkt ut..

Jeg vil ikke slå opp med hun pga dette, men vil heller ikke leve uten sex..

Hva skal man gjøre?

Har vært hos helsesøster og snakket der, uten at det hjalp nevneverdig..

Noen som har opplevd det samme, eller har noen tips til meg eller hun..?

Takk for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis hun ikke har hatt så mye sex tidligere er det ganske normalt at det kan gjøre vondt, prøv å være veldig forsiktig, det kan hende det er best å bruke fingrene veldig forsiktg og ta det en finger av gangen, så kansje hun etterhvert blir klar for sammleie :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Sliter_*

Er ikke så enkelt heller.. Det har vi allerede prøvd, og det hjelper dessverre lite :(

Fingring er ikke spess godt inn skjeden i følge hun, bare ubehaglig.

Lenke til kommentar

Nå er det vel ikke helt normalt at samleie skal gjøre vondt over en så lang tid. Hadde vært normalt den første tiden.

Hvordan der forholdet deres ellers? Er dere forelska og "avhengig" av hverandre eller er ting så som så...?

Bruker hun prevansjon? Det kan virke inn på lysten.

Ellers kan det jo være at hun rett og slett ikke har de rette følelsene for deg lenger og ikke lenger tenner på deg. ( :( )

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Sliter_*

Må bare rette opp i noe som står i første teksten.. Det ser lysere ut nå :)

Og så skreiv jeg feil, hun er snart 18, ikke snart 17.. Skriveleif var innom tydligvis

Lenke til kommentar

Dette er dessverre ikke uvanlig. Når man først har opplevd dette en stund, kommer man lett inn i en ond sirkel og alt blir bare verre. Gutten får for lite sex og jenta føler at hun må "stille opp" for ham en gang i blant, selv om hun ikke er klar. Pliktløpet blir bare flause, og ender gjerne med at hun runker og/eller suger ham for bare å "bli ferdig" og fordi hun synes hun skylder ham en orgasme.

Hun må på en måte oppdage sex på nytt fra bunnen av, ved at dere går uhyre forsiktig frem og ett steg ad gangen. Hun er antagelig en type jente som trenger mye oppvarming også for å bli kåt. Og da mener jeg MYE og LANG oppvarming/forspill - flere timer. Til slutt vil hun forhåpentligvis bli kåt fortere, ved at hun nå forbinder sex med noe positivt og godt, samt at hun slapper av i fremtidige samleier når hun har positive erfaringer å tenke tilbake på.

Men noen ganger passer man rett og slett ikke sammen i senga. Jeg har sett mange tilfeller av slikt, hvor begge får et fantastisk sexliv ved å bytte partner. Siden dette er sextråden, og ikke samlivstråden, så vil jeg faktisk anbefale at dere prøver en annen partner før dere evt. kutter forholdet tvert. Enkelte ganger kan det være bedre å innse at man er inkompatible i senga og ta konsekvensen av det, uten at man nødvendigvis må forlate den man elsker av den grunn.

EDIT: Må legge til at dessverre funker ikke alltid en strategi om mer og lengre forspill, fordi jenta ikke liker lange forspill. Det er ingen tilfeldighet, men en direkte grunn til at hun er kommet i denne onde sirkelen. Altså, for å si det på en annen måte; jenter med dette problemet liker sjelden lang oppvarming. Da må man enten prøve å overbevise henne om at det er nødvendig, eller prøve en annen måte istedet.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...