MST Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du får nok være med:) Husk og besøk/registrer på forumet vårt:) Lenke til kommentar
Hollund Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 unable to conect to host!! vans Lenke til kommentar
samemannen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 næj da stikk æ kos dåkk Lenke til kommentar
dmord Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Dæven det var DRITFETT å spille 5stk fra [HATE] sammen. Vi knuste ganske bra. Etter de første gamene så quittet de fleste vi spilte mot :D Men så fikk OneEyedFish karen inn backup fra friendslisten sin tror jeg. På domination tapte vi. Kun pga OneEyedFish og han kameraten hans som backet han hele tiden. Vi må få til games med mic snart så vi får litt mere kommunikasjon. Shadowkiller91 og RKODestiny pwner hardt Endret 8. januar 2008 av dmord Lenke til kommentar
Hollund Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 dritt nett slite med å få over 50% signal på ps´en nåken som har forslag til kossen eg kan få høgare? Lenke til kommentar
dmord Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 dritt nett slite med å få over 50% signal på ps´en nåken som har forslag til kossen eg kan få høgare? PS: Det er offtopic Lenke til kommentar
Hollund Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 har ikkje mulighet til å strekke fra router til ps pga bur i kollektiv å han som står for nette på huse like ikkje at me jer da:S har prøvd med kabel fra pc te ps men uten hell der og finst ikkje antenne forsterker te ps? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Funka ikke når du prøvde å invite meg zealow.. Prøv gjerne igjen Lenke til kommentar
MST Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Natta folkens..Snakkes i morra. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Kult at vi fikk med så mange i dag Følte mange campet i free for all Fikk ikke spilt så lenge. Måtte få opp en støyskjerm for projektoren min. Og øve til prøve. Men kjekt så lenge det varte! BTW. Hadde vert kjekt hvis dere hadde begynt å bruke forumet lit mer. Endret 8. januar 2008 av Skyax Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Pokker at jeg ikke rakk runden deres Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Klarte ikke å joine noen sine spill :\ fikk sånn 7-8 invites sikkert, alltid fullt... men men.. nå kommer jeg ikke inn på noen i det heletatt.. Btw.. Velkommen Eivou Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Driver og leter etter FFA game nå.. Inviter samtlige om jeg kommer inn... Hadde satt pris på om andre gjorde det samme ; ) Takk for invite kriss91, fikk dessverre "unable to connect to host". Please prøv igjen Endret 8. januar 2008 av braxboy Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Klarte ikke å joine noen sine spill :\ fikk sånn 7-8 invites sikkert, alltid fullt... men men.. nå kommer jeg ikke inn på noen i det heletatt.. Btw.. Velkommen Eivou Takk takk, får spilt veldig lite de neste dagen, pga, prøvemuntlig og fotballcup+bursdagsfeiringer, men etter det så blir det nok en del (håper det går greit:P ) Endret 8. januar 2008 av Eivicious Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fått gæli mye unable to connect to host nå.. PRØV MER! Lenke til kommentar
Emblazon Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ikke aleine om mye unable nei... Men invite som gale den som kan a... Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Fikk endelig spilt litt.. Spilte med JonKokk (emblazon) TROR jeg det var hvertfall! Hehe! Syns vi sparket rimelig greit fra oss jeg! Endret 8. januar 2008 av braxboy Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg gleder meg sikelig til den nye oppdateringa skal komme. Takk for kampen vi hadde i sted det var temelig hektisk. Men det er en ting jeg er stolt over og det er at jeg fikk ny kill streak på 19 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Grattis shadowkiller, ganske pen streak må jeg si Lov meg at dere ikke starter uten meg i morra daaaa? :- ) Kommer hjem ca. 17.30 - 18.00 .. Jeg måå være med på alt dere foretar dere (A) Haha.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå