MST Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 rosaemil..Fikk host ettellerannet når jeg prøvde og joine din game..Prøv og invite noen ganger til. Lenke til kommentar
dmord Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) invite igjen... 'men seriøst team deathmatch suger jeg i. Spiller det ALDRI,. Vet ingenting om spawn punkter eller noe.. Alt er bare rot Akkurat som å spille for første gang igjen Sabotage eller domination ftw!!!! Endret 8. januar 2008 av dmord Lenke til kommentar
samemannen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 invite meg nå da... sitter å dør av kjedsomhet av å ikke finne game helst ikke ffa.. max stressfaktor for meg hehe Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg finner ikke games nå jeg heller. Lenke til kommentar
jag Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er med jeg og hvis det fremdeles er plass. PSN# JAG1980 lvl: 27 -Johan Lenke til kommentar
MST Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skal på trening nå..Kommer tilbake ca 20.40. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Går det å spille på nett i Europa med Amerikansk PS3? Hvis det går vil jeg gjerne være med når jeg får min PS3 Lenke til kommentar
samemannen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 f*** kommer aldri inn på serveren deres.. Lenke til kommentar
dmord Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Flate jeg hoster private game... Noen som er med? Jeg kan hoste klokka 20:00. Da inviterer jeg alle på friends listen min online. Accept om dere er online Da blir det ikke " cannot connect to host" etc . Om jeg hoster blir det sikkert stabilt. Så får vi spilt litt samme ihvertfall Lenke til kommentar
samemannen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Flate jeg hoster private game...Noen som er med? Jeg kan hoste klokka 20:00. Da inviterer jeg alle på friends listen min online. Accept om dere er online Da blir det ikke " cannot connect to host" etc . Om jeg hoster blir det sikkert stabilt. Så får vi spilt litt samme ihvertfall er med på den er en mester på å hoste eget public game og jeg da så vi kan jo kjøre det så andre kan bli med å Lenke til kommentar
dmord Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Flate jeg hoster private game...Noen som er med? Jeg kan hoste klokka 20:00. Da inviterer jeg alle på friends listen min online. Accept om dere er online Da blir det ikke " cannot connect to host" etc . Om jeg hoster blir det sikkert stabilt. Så får vi spilt litt samme ihvertfall er med på den er en mester på å hoste eget public game og jeg da så vi kan jo kjøre det så andre kan bli med å Kan du hoste public !! ?? Da må alle accepte invite av samemannen Invite meg 20 00 da 4 sure! btw : ta sabotage game eller domination Endret 8. januar 2008 av dmord Lenke til kommentar
samemannen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Flate jeg hoster private game...Noen som er med? Jeg kan hoste klokka 20:00. Da inviterer jeg alle på friends listen min online. Accept om dere er online Da blir det ikke " cannot connect to host" etc . Om jeg hoster blir det sikkert stabilt. Så får vi spilt litt samme ihvertfall er med på den er en mester på å hoste eget public game og jeg da så vi kan jo kjøre det så andre kan bli med å Kan du hoste public !! ?? Da må alle accepte invite av samemannen Invite meg 20 00 da 4 sure! btw : ta sabotage game eller domination er så fan av team deathmatch hehe men ska gjør det for din skyld Lenke til kommentar
dmord Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) du kan hoste TM også om du vil det da Jeg får vel bare lære meg spawn systemet eventually Virker som TDM er mest populært. Endret 8. januar 2008 av dmord Lenke til kommentar
samemannen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 du kan hoste TM også om du vil det da Jeg får vel bare lære meg spawn systemet eventually Virker som TDM er mest populært. enklest å forholde seg til Lenke til kommentar
dmord Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 legg meg til msn : [email protected] Så kan du skrive til meg når du hoster. Når som helst når jeg er online. Lenke til kommentar
Emblazon Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Endelig fått fiksa nettet mitt nå.. Invite meg om det er noen som spiller a..? Er jo ikke direkte lett å finne no gamer.. Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg er med bra forslag. Lenke til kommentar
samemannen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 hoster nå jeg invite dem jeg har på lista, så får de som jeg ikke har bli invita av de som har de Lenke til kommentar
samemannen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 spammer dere ned med invite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå