Niram Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Skulle gjerne snakka til deg hvis jeg hadde hatt msn'n din Min er hvertfall [email protected] btw, er inne på PSN nu.. Hvis noen vil invitere Endret 7. januar 2008 av braxboy Lenke til kommentar
MST Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Beklager, blanda deg med en annen fyr:P.. Men adda deg;) Lenke til kommentar
RKODestiny Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Noen som blir med på en private match en gang? Bare for å se at alle medlemmene faktisk spiller. Det ville selvsagt ikke vært en seriøs kamp. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Selvfølgelig :- ) Er med jeg! Er opptatt tirsdag (jobb), onsdag (russerevy- øving), torsdag (fruen) og fredag (jobb) da :/ Men skal spille mye til helga.. Endret 7. januar 2008 av braxboy Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Høres bra ut med privare match mellom oss i klanen. Jeg kan også spille endel i helga men jeg tror det ikke blir så veldig mye i uka pga skole og lekser. Men jeg klarer sikkert å få spilt en time eller to en gang i blant. MST siden du lagger ble mye finere i lyse bått og hvit, du gjør en bra jobb som vi i klanen er takknemlige for. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Absolutt, siden ble veldig mye bedre i blått! Er kjempeglad for at du gjør den jobben for klanen MST! Jeg foreslår private match i klanen på søndag! Da er vel ikke altfor mange opptatt? Eller lørdag da, alt ettersom Endret 7. januar 2008 av braxboy Lenke til kommentar
MST Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har bare en liten klage..^^ Syns klan-lederen nesten aldri er på:/ Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Heisann.. beklager at jeg har vært her lite i det siste.. spilte hele lørdag, men sammen med en kompis så vi brukte et nytt nick. Super jobb med forumet MST. Opprettet nettop en "presentasjonstråd" der nå. Hva med at vi prøver å sette opp noen tider i uken vi kan spille? (i tillegg til det som naturlig kommer)? Vil forresten også når sjansen er her sende en stor takk til Get og Hafslund for at de med godt sammarbeid holdt meg uten nett i hele går Endret 8. januar 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Håper vi har lov til å linke til klanforumet her.. la det til i førsteposten. Lenke til kommentar
dmord Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 shadowkiller91 . Invite igjen. " Game full " feilmeld. fikk jeg.. PS folkens aldri invite folk når det bare er 1 slot ledig i gamet. den fylles nesten ALLTID opp innen frienden din kommer seg inn. Lenke til kommentar
MST Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ikke klag på at folk prøver og hjelpe deg. Hvis du allerede er i en game kan du like godt ta "no" og hvis du searches ta "yes" Og det skal være lov til og linke til klanforumet vårt..Seek har jo også gjort det. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Foreslår at folk begynner å benytte forumet våres:) Det er veldig bra lagt til og har flere tråder allerede. Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sorry det jeg var ikke med i gamet mer ennn 3 min uansett nå sitter jeg og letter ettter games. Er forumet snart ferdig dette er ikke ment at du skal skynde deg ta den tiden du trenger. Jeg er veldig spent på å ta det i bruk ordentlig. Lenke til kommentar
MST Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er vel sant og si ferdig... Mangler bare en logo så er det bra:) Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Er ikke lett disse joine greiene. Men det går jo ann å mekke party først.. også gå inn i games. satser på et comeback etterpå.. skitur nå. Endret 8. januar 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Heldiggen! Har så lyst på snø selv. Elsker å gå på ski Kan ikke spille så mye i dag. Har prøve i morgen. Lenke til kommentar
MST Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Får ikke spilt mye idag jeg heller;) Fotball-trening ikveld, men jeg spiller nå Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Heldiggen!Har så lyst på snø selv. Elsker å gå på ski Er mildt nå, så må kjapt benytte sjansen før det forsvinner.. frister så sykt mye mer å gå på ski enn å trene på elixia. Lenke til kommentar
MST Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Her i Oslo er det merkelig nok masse snø Snør hver dag;) Men fortsatt mildt:/ Og mye slaps på bakken:( Men fortsatt bra skiføre;) [ Ser at folk inviterer meg men jeg er i en skikkelig bra sabotage game^^ Men takk for invitasjonene, fortsett og inviter meg..Tar ofte lang tid og finne games ] EDIT: Fikk host ended game..Så bare og invitere meg nå Endret 8. januar 2008 av MST Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå