rosaemil Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Inponerende arbeid må jeg si Dette tror jeg virkelig blir bra. Lenke til kommentar
MST Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg har jo photoshop men er ikke akkurat "proff " til det. Så ville satt pris om noen her som er god i det lagde en logo/banner:) Lenke til kommentar
RKODestiny Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Har lagt til flere av dere. Hadde vært fint om de nyeste HATE medlemmene hadde lagt til resten. Gleder meg til det blir litt orden i dette, og vi kan spille sammen. Akkurat nå har jeg bare spillt med 3-4 stykker av dere. Lenke til kommentar
Emblazon Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hey... Veit jeg ikke er høy nok lvl ennå, men når den tid kommer... Er det da mulig og joine guild/klanen? Å det er ikke unormalt med lang venteitd for å komme inn i en kamp eller..? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Har nå lagt til en hel haug av dere :- ) btw, noen som planlegger å spille noen runder i natt? Har nemlig fri i morra :- ) Endret 6. januar 2008 av braxboy Lenke til kommentar
dmord Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Har lagt til flere av dere. Hadde vært fint om de nyeste HATE medlemmene hadde lagt til resten. Gleder meg til det blir litt orden i dette, og vi kan spille sammen. Akkurat nå har jeg bare spillt med 3-4 stykker av dere. Pokker å du har mye bra plasseringer på kartet . du knertet meg hver gang jeg stormet mot noe objektiv fikk jo elending K/D ratio i forhold til jeg pleierå ha, pga deg RKODestiny hehe. Kult at vi 2 fra [HATE] fikk topp plassering på det ene gamet vi fullførte- Selv om vi var på forskjellige lag . Jeg fikk meg golden m60 nå .Den smeller godt Endret 6. januar 2008 av dmord Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 invite meg til gamen dere spiller? Lenke til kommentar
RKODestiny Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Har lagt til flere av dere. Hadde vært fint om de nyeste HATE medlemmene hadde lagt til resten. Gleder meg til det blir litt orden i dette, og vi kan spille sammen. Akkurat nå har jeg bare spillt med 3-4 stykker av dere. Pokker å du har mye bra plasseringer på kartet . du knertet meg hver gang jeg stormet mot noe objektiv fikk jo elending K/D ratio i forhold til jeg pleierå ha, pga deg RKODestiny hehe. Kult at vi 2 fra [HATE] fikk topp plassering på det ene gamet vi fullførte- Selv om vi var på forskjellige lag . Jeg fikk meg golden m60 nå .Den smeller godt Gleder meg til vi er på lag i klanmatches. Dette kan bli bra Lenke til kommentar
MST Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Skal på skolen nå..Men kan spille senere idag;) Lenke til kommentar
Niram Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Har fri i dag jeg Blir nok litt spilling utpå dagen ja! Veldig gjerne med folk fra HATE :- ) Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg kommer til å spille nå. Lenke til kommentar
MST Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Kan folk invite meg til games hver gang de kommer inn på servere som ikke er fulle^^? Har noen ganger problemer med og finne servere pga. porter etc.. Kan være jeg svarer " no " men det er bare hvis jeg allerede er i en BRA game. Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Tusen takk for medlemskap =) Virker som en trivelig gjeng. HAr enda ikke fått lagt dere til, men det skjer i løpet av dagen. JEg er ikke den mest ihuga spilleren men det blir da noen timer. Mest sannsynlig kommer dere til å være langt bedre enn det nivået jeg befinner meg på nå. Men jeg har nådd 35 og det går stadig oppover... Noen som har oversikt over hvordan og når man får ALLE de forskjellige våpnene? Legg meg til, skal få lagt til resten i løpet av dagen XD MvH. KsG Lenke til kommentar
MST Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Er ikke sikker på når man får alle tinga..Men maks rank er jo 55..Så kanskje mellom 45-55 tipper jeg;) Lenke til kommentar
samemannen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) satse på at du ser på sindre44 invite igjen, fikk avslag siden gamet ar i ferd med å slutte. ingen som spiller team deathmatch da? blir så stressa av ffa hehe Endret 7. januar 2008 av samemannen Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Groundwar var kjempe gøy og det er en ting jeg må si braxboy du er kjempe god du dreper meg nesten alltid. Lenke til kommentar
MST Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Prøv og inviter meg til matches:D Vær gang noen prøver forsvnner ranken og den fortsetter og søke:( Men fortsett of prøv, funker sikkert snart:) Og...Forumet vårt er snart ferdig, mangler bare en logo og litt andre tekniske ting;) http://z15.invisionfree.com/CodHate/index.php?act=idx Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Vil gjerne melde meg inn i klanen, trenger noen norske folk å spille med. Er lvl 48 og har mulighet for mic om jeg finner den. Betrakter meg selv sånn passe god, men det er vel opp til dere andre å dømme. ;P Spiller ikke akkurat nå for tiden pga. feil med nettlinja(nextgentel). PSN: Duztey Lenke til kommentar
MST Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Får håpe du kommer med:) Syntes klan-lederen er lite på:/... Og...Er det noen server feil på COD4? Kommer ikke inn..Og når jeg blr invitert og tar "yes" så bare fortsetter jeg og lete etter games og der ranken min står står det ikke noe:/ Lenke til kommentar
Niram Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Takk i lige måde shadowkiller Syns du gjorde en god innsats, tok meg noen ganger også!! Er utrolig artig å spille mot dere folkens! Nå mangler jeg bare 1 lvl til 40, så jeg får P90! Noen som skal spille i kveld? Skal gjøre litt lekser nå, men spille etterpå :- ) Er imponert over hvor jevnt alle spiller her! Trur det kan bli kjempebra om vi fortsetter å spille sammen! Øvelse gjør mester folkens!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå