Niram Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Du var vel strengt tatt aldri leder Vans.. Lykke til i nye klanen Lenke til kommentar
MST Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hvem laget forumet:/? Hvem fikk nye medlemmer:/? Ikke min skyld at det er så mange in-aktive medlemmer og så store problemer med COD.. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Du laget forumet, hvilket gjorde deg til forum-administrator. Dette er IKKE synonymt med klanleder. Medlemmene søkte seg inn selv, slik var det.. Klandrer ikke deg for noe Vans, men det blir for dumt å si at du var leder Isåfall var du selvutnevnt.. Lenke til kommentar
MST Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Vel, lageren av klanen sa jeg var leder? Uansett samma det.. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg hadde tenkt å få lit liv i klanen nå... Hvorfor bare stengte du av klan siden? Avsluttet hele klanen uten videre? Vi kan ha samme klan å alt. Trenger bare en ny påmeldingsrunde! Hvor vi tar inn folk som vil være aktive. Lenke til kommentar
Emblazon Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg er med. Og trur ingen skal prøve å si at jeg ikke er aktiv i hvertfall. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Som nevnt tidligere så har jeg ikke tid.. men det er jo ikke noe galt i at noen av de aktive tar over og fortsetter med samme navn om de ønsker det. Evt. flytter og starter en ny klan. Har sett det er en god del bra spillere her, så lykke til =) Lenke til kommentar
RKODestiny Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Så, hva skjer? Blir det ny rekrutterings runde? Lenke til kommentar
RKODestiny Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Har lyst til å få svar snart. For går dette ingen steder, så vil jeg vite det, så jeg kan bli med en annen klan.. Lenke til kommentar
MST Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Hei Jeg har et forslag. Jeg ser at det er mange som vil få liv i klanen igjen. Derfor kan vi bare bruke det nye forumet. Vi har en chatbox, som vi kan snakke med hverandre gjennom. Hvis dere syns at dette høres bra ut kan dere gå inn på http://acerevolution.shootboard.com/index.htm Dette er et enkelt og oversiktelig forum der Vans94 og Andey91 er adminer. For tiden heter vi Ace Revolution, men selvfølgelig kan vi bytte om til HATE hvis nødvendig. Men vi skal være en liten klan med maks 10 medlemmer, så registrer deg nå! Skyax skrev: Vi kan ha samme klan å alt. Trenger bare en ny påmeldingsrunde! Hvor vi tar inn folk som vil være aktive. Emblazon ROKDestiny Skyax Vans94 Andey91 Dmord? askmo? kiffe89? Evt… Er dere interessert? Endret 27. februar 2008 av MST Lenke til kommentar
Emblazon Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Er med jeg, men hvor seriøst er det snakk om at det skal være? Lenke til kommentar
Aharstad Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Gå innom forumet, der står alt du lurer på Forumet Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Jeg vil gjerne være med, men problemet er at nu for tiden har jeg store innternett problemer, men det blir fikset om ikke så alt for lenge, så da kan jeg være med hvertfall. Endret 27. februar 2008 av Eivicious Lenke til kommentar
marvol Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg er med som alltid =) Lenke til kommentar
Aharstad Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Flott marvol:D Registrer dere på forumet så fort du får tid Endret 28. februar 2008 av Aharstad Lenke til kommentar
Haandtverkern Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Er med jeg hvis det er plass.. Lenke til kommentar
MST Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Ja, hvis du er aktiv så.. Men setter pris på om dere henvender dere til vår egen tråd her i Klan-forumet. Lenke til kommentar
Aharstad Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Viktig melding! Forumadresse har blitt forandret Forum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå