Niram Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Emm, neii? Du er ikke online ifølge min msn : o Lenke til kommentar
Volvo_R_Sport Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Spilling halv 9 da eller? Adder du meg på PSN kiffe89? ja,når er neste kamp da? Lenke til kommentar
AnKo81 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hei. Hva kreves for å bli med i klanen HATE? Kan man bare være med i 1 klan? Er relativt ny i COD4 skjønner du.. Mvh AnKo81 Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hvor skal jeg skaffe mick da?.. Men det er trådløst nettverk i ps3.. Sånn at jeg har trådløst nett hjemme.. Da trenger jeg ikke kabel og koble den til ps3 så lenge jeg har trådløst nett hjemme?? Få forhånd takk.. Lenke til kommentar
dmord Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 games fredag og lørdagskveld eller? Hvis 1 person kan ta seg av invites slik at han inviter hele tiden. Da har man kun 1 og forholde seg til når man skal accepte invite. Ta det i klanforumet Lenke til kommentar
Hollund Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Eg er vekke fre/lør heima igjen søn hadde vore cool me ein kamp utpå kveldingo på søndagen Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hei.Hva kreves for å bli med i klanen HATE? Kan man bare være med i 1 klan? Er relativt ny i COD4 skjønner du.. Mvh AnKo81 Det som kreves er vel at du er i level 12, det er da du får muligheten til å legge til clan tag, og at du spiller sånn passe ofte. Man kan bare være med i en klan. Hvor skal jeg skaffe mick da?.. Men det er trådløst nettverk i ps3.. Sånn at jeg har trådløst nett hjemme.. Da trenger jeg ikke kabel og koble den til ps3 så lenge jeg har trådløst nett hjemme?? Få forhånd takk.. Du kan kjøpe hvilket som helst Bluetouth headset eller usb headset. Ja det er trådløst nett i ps3 ---- Jeg kommer til å spille i nesten hele helgen. Lenke til kommentar
Volvo_R_Sport Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 har herre klan ei hjemmesie? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Hjemmesiden står i første post. Lagde en tråd om spiling i helga, her: http://z15.invisionfree.com/CodHate/index.php?showtopic=63 EDIT: Siden jeg er så snill her er hjemmesiden: Endret 8. februar 2008 av Eivicious Lenke til kommentar
Emblazon Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Greit den patchen endelig kom.. Kommer jo inn i games faretruende fort nå.. Er vel kanskje på tide å samle en gjeng fra klanen og kicke ass snart da..? Lenke til kommentar
MST Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Vel..Invites er fortsatt et problem.. Lenke til kommentar
Emblazon Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 det er jo no dritt da,, Lenke til kommentar
Furulinho Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Melder meg ut av klanen. Psn: Furulinho Lenke til kommentar
dmord Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 invites er ikke så problematisk lengre. Men den som inviter må stå i lobbyen og invite, så må de som blir invitert accepte med engang. da blir de først invitert til lobbyen til han som tar initiativ til å invite. Men er en fordel med ett satt tidspunkt.. feks. Jeg inviter alle fra HATE online kl 21:00 etc. må avtale hvem som skal invite og klokkeslett på forumet så går det bra. Da vet alle hvem de skal accepte inviten til og når det skjer. Lenke til kommentar
MST Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg slutter som leder.. Lenke til kommentar
Esukiru Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Skal dere oppløses nå? Jeg har veldig lyst til å være med i klanen hvis det er mulig. PSN: Bolebop Lenke til kommentar
Volvo_R_Sport Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 melder meg ut av klanen,,,, Lenke til kommentar
MST Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg og Andey 91 vil nå melde oss ut av denne klanen og vi vil starte en klan hvor vi vil ha få medlemmer men aktive medlemmer! Er du interisert i og bli med så bare send meg en PM.. Denne klanen vil bruke vår forje klan-side. Så siden vil skifte navn og bli forandret.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå