Niram Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Er ikke helt avvisende til tanken.. Absolutt ikke : ) Får se hvordan ting utarter seg de neste dagene.. Er hvertfall ingenting i veien for at vi kan fortsette å invite hverandre til kamper! Lenke til kommentar
dmord Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Når patchen kommer som gjør spilling med venner lettere så blir klan greia lettere også. Merk mine ord, jeg skal aldri spille alene når jeg vet invite greiene funker som det skal Lenke til kommentar
Niram Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Høres bra ut! Gleder meg til de får fikset invite- problemene! Lenke til kommentar
andre_shift Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 askmo Ja når det blir i orden blir det mye lettere. Lenke til kommentar
Volvo_R_Sport Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 kan jeg å bli me i HATE klanen??? kallenavn:kiffe89 rank 52 mic:ja Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Merkla at det var ganske mange som var på i helge, så jeg tror ikke denne klanene er fortapt. Bare kjipt at jeg ikkke kommer inn på noen invites Lenke til kommentar
Volvo_R_Sport Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 kan jeg å bli me i HATE klanen??? kallenavn:kiffe89 rank:52 mic:ja Call of duty modern warfare, Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 feel free. Put Hate i clan tag'en og legg oss til som venner =) Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Får jeg bli med om noen uker eller noe.. skal kjøpe ps3 til bursdag og Cod4.. Så trener jeg meg opp til lvl 14 ellr noe unner 2 dager og joiner.. Men følger mick med? Lenke til kommentar
dmord Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Tro meg denne klanen er ikke tapt. Vans94 RKODestiny og jeg (dreadvoid PSN) spilte en del sammen og gruset all motstand,.. Tror jeg hadde rundt 36 kills og 4 deaths på flere av brettene. Fikk airstrike og helikoptere flere ganger hver runde vi kommuniserte ikke på headsett så mye dessvererre. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Får jeg bli med om noen uker eller noe.. skal kjøpe ps3 til bursdag og Cod4.. Så trener jeg meg opp til lvl 14 ellr noe unner 2 dager og joiner.. Men følger mick med? mic følger ikke med Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Tro meg denne klanen er ikke tapt.Vans94 RKODestiny og jeg (dreadvoid PSN) spilte en del sammen og gruset all motstand,.. Tror jeg hadde rundt 36 kills og 4 deaths på flere av brettene. Fikk airstrike og helikoptere flere ganger hver runde vi kommuniserte ikke på headsett så mye dessvererre. Cool.. bra jobba Noen som skal spille i dag? Blir litt på meg hvis nettet stabiliserer seg utover kvelden. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg spiller som regel hver dag, og i kveld er det lite å finne på Lenke til kommentar
MST Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg har trening til halv ni.. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hvor skal jeg skaffe mick da?.. Men det er trådløst nettverk i ps3.. Sånn at jeg har trådløst nett hjemme.. Da trenger jeg ikke kabel og koble den til ps3 så lenge jeg har trådløst nett hjemme?? Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Spilling halv 9 da eller? Adder du meg på PSN kiffe89? Endret 5. februar 2008 av Skyax Lenke til kommentar
andre_shift Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Add meg alle sammen PSN: askmo Lenke til kommentar
MST Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hmm.. Braxboy..Har du blokka meg på msn:/? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå