Haandtverkern Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 PSN: combatkaare Mic: ja, må bare finne laderen først.. hehe Rank: 33 Er ikke så ille god at det gjør noe da. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Unreal Tournament kom i posten =D Drøye 2-3 dager etter bestilling fra Canada :O Lenke til kommentar
jag Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Kommer til å spille en del i kveld, men får nesten alltid unable to connect... Lenke til kommentar
Niram Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Kommer til å spille selv senere i kveld.. Beklager at jeg ikke har spilt noe i helga, men fruen har vært på besøk i noen dager.. : ) Lenke til kommentar
Haandtverkern Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Er med jeg hvis noen skal spille i kveld.. Lenke til kommentar
jak-bim Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Vil gjerne være med i Hate. Er rank 7 i skrivende stund men regner med å være rank 12 i morgen. Har ikke kjøpt mic. ennå - noen som har tips til en bra, men billig mic? Mulig jeg kjøper meg Warhawk pakken, men vet ikke om jeg har lyst på spillet. PSN ID: j-bim EDIT: lvl 12 nå. Kan jeg adde clan tag? Endret 27. januar 2008 av jak-bim Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Vil gjerne være med i Hate. Er rank 7 i skrivende stund men regner med å være rank 12 i morgen. Har ikke kjøpt mic. ennå - noen som har tips til en bra, men billig mic? Mulig jeg kjøper meg Warhawk pakken, men vet ikke om jeg har lyst på spillet.PSN ID: j-bim Du kan gi meg spillet, så kan du beholde mic'n selv, det er en vinn, vinn situasjon. Lenke til kommentar
MST Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Du får bli med når du er rank 12;) Og jeg kan godt ta spillet:) Lenke til kommentar
dmord Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Er folk fortsatt interessert i å drive med en klan eller? Laber aktivitet om dagen syns jeg, hehe Tenker da spesielt på forumet.. MYE skyldes det IDOTISKE invite greiene til COD4.. Er jo umulig å få joinet venner og organisere når man får unable to connnect 9 av 10 ganger.. Jeg tar imot invites hele tiden, men kommer sjeldent inn. Før det kommer en patch blir det vanskelig å spille klan kamper tror jeg. Skulle spilt ihvertfall 2-3 klan kamper i uken om det hadde vært stabilt. vi er jo mange medlemmer online hver kveld ser jeg. Lenke til kommentar
MST Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Patchen har blitt sendt til Sony Europe og er klar. Nå gjelder det bare og vente til de har godkjent den og den nye patchen vil komme ut. Lenke til kommentar
dmord Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Patchen har blitt sendt til Sony Europe og er klar.Nå gjelder det bare og vente til de har godkjent den og den nye patchen vil komme ut. Gode gode nyheter Gleder meg til å alltid kunne spille med folk fra HATE. kjedelig å spille solo hele tiden hehe Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Hvordan er stemingen for å bare droppe klanen? Ser at noen vil være med i klaner med litt mer aktivitet, og jeg selv er altfor lite aktiv til å være leder. Jeg beholder dere gjerne på vennelisten for å spille med dere når jeg kan. Men jeg ser at jeg ikke har tid til å være med å arrangere noe særlig. Egentlig vil jeg oppfordre de som har lyst til å få igang noen kamper i uken ta kontakt med braxyboy også kan de som aldri spiller gjøre som de vil Tror klanen ble litt mer laidback enn planlagt, og at flesteparten som faktisk spiller en del synes det er litt kjipt. Endret 29. januar 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Hvordan er stemingen for å bare droppe klanen? Ser at noen vil være med i klaner med litt mer aktivitet, og jeg selv er altfor lite aktiv til å være leder. Jeg beholder dere gjerne på vennelisten for å spille med dere når jeg kan. Men jeg ser at jeg ikke har tid til å være med å arrangere noe særlig. Egentlig vil jeg oppfordre de som har lyst til å få igang noen kamper i uken ta kontakt med braxyboy også kan de som aldri spiller gjøre som de vil Tror klanen ble litt mer laidback enn planlagt, og at flesteparten som faktisk spiller en del synes det er litt kjipt. Hvorfor ikke meg? Vi hadde et godt oppmøte for under en uke siden, så ser egentlig ikke problemet, vi kan starte å ha 2 ganger i uken, hvis det er interesse for det. Jeg fikk ikke tid til å spille i helgen, siden jeg var bortreist. Håper folk kan være lit aktive ihvertfall. Neste kamp vi skal ha, så bør vi kanskje sende ut en PM til alle medlemmene, så alle få en påminnelse om at de er i en klan, og at de er invitert til trening. Endret 29. januar 2008 av Skyax Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Skrev braxy fordi han ytret et ønske om å flytte til en mer aktiv klan. Og hadde såvidt jeg vet mulighet til å invitere flere. Dermed kunne de som ønsket mer fart bli med han Men for all del.. hvis flesteparten ønsker at klanen blir bevart, så trenger vi ikke fjerne den. Jeg kommer selv til å fortsette å spille når jeg har tid, og til å invitere de jeg har på friendlist, og håpe på invites fra dere. Lenke til kommentar
MST Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Planlegger selv dessverre og bytte klan.. Hvis noen vil ta over forumet så er de velkomne til og få min profil. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Tipper det er litt laber aktivitet fordi det er mange som er ca 15\16 år som faktisk må konsentrere seg om skole. Det er jo litt kjipt å havne opp som vaskehjelp fordi du spilte COD4 ( satt det litt på spissen men dere skjønner sikkert hva jeg mener). Pesronlig har jeg ikke så mye tid til å spille i ukedagene men mest i helgene men det kommer litt anpå hvor mye lekser/prøver vi har. Men det er jo uansett hvis dere melder dere ut av klane gøy å ha dere på vennelista sånn at vi kan spille sammen ( hvis dere har plass på lista da) Er det forresten noen som blir med å spille i helga? Bare spille sammen eller ha en trening? Lenke til kommentar
Emblazon Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Kjiptå høre detta... Trur det kunne blitt en grei klan bare inv greiene i spillet kunne funka skikkelig... Hakke hatt så mye tid til spilling i det siste pga trening jobb og kurs.. Eivicious: Regner med at det blir litt spilling i løpet av helga... Jobber så det passer inn i hvertfall. Lenke til kommentar
andre_shift Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 askmo. Kanskje det kan være en ide å la ting gå seg til litt og ikke forhaste seg for mye. Når alle blir kjent med opplegget og man blir bedre på å organisere matcher så blir dette kjempe bra. Ikke ta helt av for fort!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå