Niram Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Minner om internmatchen i kveld, klokken 19.00. Fortsatt ikke for sent å melde seg på! Vil også informere om at Skyax sitt mannskap joiner marines. Dette kommer jeg til å repetere i lobbyen. Mer informasjon om selve kampen ligger på forumet vårt. Link finner dere nederst i posten. Husk Mic de som har! Kommunikasjon bedrer ALT. Og husk at dette er vår første search & destroy match, dermed må vi ikke freake helt ut om ikke alt klaffer i begynnelsen. Sikkert MANGE som ikke har spilt denne modusen mye, og det er derfor vi trener! Gjelder også undertegnede. Link til Search & Destroy matchen vår (Onsdag + Torsdag: http://z15.invisionfree.com/CodHate/index....t=0#entry724448 Btw, har lagt ut bilder av gamingrommet mitt + mesteparten av spillsamlingen på forumet nå ^^ Endret 23. januar 2008 av braxboy Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Kna noen sende en invite til meg (Eivou) EDIT: Kan noen sende en invite til meg (fucked up innternett) Endret 23. januar 2008 av Eivicious Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 er dere ferdig? glemte det helt jeg Lenke til kommentar
Niram Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ser ikke ut som vi spiller noe særlig mer nå nei.. Men spilte gode 90 minutter Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Cool jaja.. får fortsette pakkingen, og teste burnout litt etterpå Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 takk for kampen karer, det var morsomt. Tipper vi skal greie å sette sammen en ganske brukbart team hvis vi noen gang skal ha kamper mot andre klaner. Men micer er nok et must, var mange ganger jeg kunne ha rappotert fiender for å så bevege oss den retningen.. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Still opp klokka 7 i kveld gutta! Da spiller vi mer Lenke til kommentar
MST Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Da vil til og med jeg komme;D Så alle må jo møte opp!! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Kan noen andre (hvem som helst) forsøke invite? Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg vil være med hvem er det som inviterer Lenke til kommentar
Niram Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 fikk server is full shadowkiller Og alle fra eivou blir unable to connect.. SURT.. Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Å det var dumt vi kan sikkert prøve en annen gang Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ja det var litt surt men det ble litt spilling, selvom ikke du fikk være med braxboy, på slutten der. Vi får ta det igjen en annen gang Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Er folk fortsatt interessert i å drive med en klan eller? Laber aktivitet om dagen syns jeg, hehe Tenker da spesielt på forumet.. Lenke til kommentar
MST Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Tror jeg slutter som " leder " snart hvis det fortsetter som det her.. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Trur dere ikke har kjønt pointet med denne klanen. Dette er ikke en superserriøs klan som forlanger at alle er inne hver dag. Jeg har selv ikke tid å spille hver dag, men prøver å spille så ofte som mulig for kjekt. For COD4 eier Enig med at det er lite aktivitet, men jeg slutter ikke, vil ikke joine en klan som prioriterer klanen og spillet høyere en alt annet. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Jeg kunne vært med mye mer om det ikke hadde kommet "unable to join game session" hele tiden.. Når unlocker man M14? Finnes det en liste over når man unlocker de forskjellige våpnene? Endret 25. januar 2008 av marvol Lenke til kommentar
MST Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Bare se på create a class.. Ta på det våpenet du har og det vil stå når du får det. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Ahh, der ja ^^ Men, lenge til enda, noen som bruker det? Hvilket våpen bruker dere mest? Jeg bruker SAW, har blue camo på det ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå