Skyax Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Var lit kult i dag når vi spilte Håper på flere kamper! Lenke til kommentar
Auzom Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Dere kan godt søke til klanen vår ATB. Hjemmeside ^^ Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Den klanen virket lit for serriøs for meg Har heller ikke headset som jeg kan koble til men PS3:) Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ja det virket litt for seriøst for meg også da jeg leste tråden du hade opptretet, men jeg håper dere finner noen som vil være med Det er en ting jeg iriterer meg over og det er når f.eks en av dere prøver å invitere meg får jeg bare opp feilmeldingen "unable to conect to host". Det er veldig iriterende spesielt når jeg vil spille med dere andre. Jeg håper det kommer en oppdatering snart som fikser på de problemene som har med online å gjøre. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Vi må nesten lage vår egen side:) Noen som kan med sånt eller? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 ikke spesielt god på side making, men kult om noen gjør det. Er et problem med invite friend. Tror det ofte er fordi spillet starter i mellomtiden, eller at det blir fyllt opp. Funket en gang i sted når shadowkiller91 inviterte meg. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det virker alltid hos meg hvis spilleren du inviterer er i spill, ikke bare i lobbyen. Vet ikke om det har noe å si for deg, men det virket ihvertfall for meg da Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Så bra det virker ordentlig hos noen i alle fall. Ja vi skulle hat vår egen side bare håpe noen i klanen kan lage det da. Lenke til kommentar
RKODestiny Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Lurte på om jeg kunne bli med Er level 37 i prestige mode (#1). Har ikke headset. RKODestiny er min PS3 Online ID. Bruker bare Assault rifler, hvis det har noe å si Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Du kan helt sikkert være med vi har bruk for alle som melder seg. PS. velkomen til forumet Lenke til kommentar
samemannen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) morro å spille mot dere ja første gangen med ffa hos meg i dag er mest på ground war og team deathmatch. korr forbanna eg vart over at eg aldri fikk drept deg i starten shadowkiller hehe Endret 5. januar 2008 av samemannen Lenke til kommentar
Espen-S-R Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Bare Si ifra, Vi i N-R speller gjærne mot dere vi Lenke til kommentar
smelx Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Heisann! Jeg vil også gjerne være med... PSN: Smelx Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Ja det er bra du kan være med du også. Tidus2k4 husk å oppdatere første posten fordi det er to til som være med. Legg disse til:RKODestiny, Smelx Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Lagt til nu funker cod4 online i dag? sleit litt i går kveld. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Da la jeg alle i klanen til som venner Kan spør en jeg kjenner om han kan hjelpe meg med å lage en side Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg kommer ikke online i det helle tatt nå jeg. Det står at den ikke klarer å koble seg opp til matchmaking Lenke til kommentar
Auzom Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Vil si at miljøet i klanen vår ikke er så seriøst. Vi har det morro hele tiden, men vi tar klankamper seriøst og ting relatert med det. (Nå snakker jeg om ATB) PS3-klan ATB sin hjemmeside Lenke til kommentar
Hitman-Kris Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Kan jeg være med i klanen? var visst litt seint å joine Seek, men jeg tror vi kan bli en bedre klan... Er i rank 55(#2) Legg meg til er dere snille;) PSN: Kriss91 Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Glemte å skrive deg opp .. sorry Hva er det dere liker å spille her? Har blitt mye sabotage og search & destroy på meg i det siste. Endret 5. januar 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå