tidus2k4 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 oki.. han spilte veldig bra når jeg så han.. legger han til i posten her.. Lenke til kommentar
Emblazon Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Han er ikke 14, men 18... Er broder'n--- Han la inn en post på rekrutteringstopic'n i hvertfall.. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) nevermind.. han skrev level 14 Endret 9. januar 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Emblazon Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) nevermind Endret 9. januar 2008 av Emblazon Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aha!! Lvl 14 var det Hehe, beklager! Spilte litt mot han i går selv, så absolutt brukbar ut! :- ) Lenke til kommentar
jag Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Bra det er update på gang, kanskje det blir litt mer stabilt og ikke meste av tida går med på venting... Er på jobbreise fram til fredag, så får ikke spilt før helga igjen... Har holdt meg til Team Death March, kanskje vi kunne få organisert noen klankamper (private?) med noen av de mer taktiske spillmodusene? Headquarters er en ting, men har også bomb squad og search and destroy? (Husker ikke navnene eksakt...) Eller andre modus som krever samarbeid. Får vi til de modusene vil vi uansett jobbe bedre sammen i Team Deathmatch... -Johan Endret 9. januar 2008 av jag Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Bra det er update på gang, kanskje det blir litt mer stabilt og ikke meste av tida går med på venting... Er på jobbreise fram til fredag, så får ikke spilt før helga igjen... Har holdt meg til Team Death March, kanskje vi kunne få organisert noen klankamper (private?) med noen av de mer taktiske spillmodusene? Headquarters er en ting, men har også bomb squad og search and destroy? (Husker ikke navnene eksakt...) Eller andre modus som krever samarbeid. Får vi til de modusene vil vi uansett jobbe bedre sammen i Team Deathmatch... -Johan Helt enig med Johan.. Vi bør prøve å fokusere rundt taktiske moduser, som f.eks search and destroy. Det er tross alt den mest spilte modusen i klan- miljøet! Åpen for forslag Lenke til kommentar
jag Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kan vi ikke prøve å sette opp klantrening "Search & Destroy" fredag kveld? Jeg stiller opp etter åtte. tidus24, legger du inn evt tidspunkt i første post, eller tar vi det på klansidene? Stenger ned PCen for kvelden nå, oppdaterer meg i morgen... -Johan Lenke til kommentar
MST Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 For de som ikke har fått det med seg så er jeg med og leder klanen nå Og vi vil ha mye mer matcher etc.. Etter denne updaten som kanskje fikser mange av våre online problemer. Vi vil også gjøre forumet ferdig snart når vi får denne etterlengtede logoen. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Fredag KVELD er jeg gjerne med.. Altså rundt 21.00 et sted.. Vær så snill å ikke start før :/ Jobber skjønner dere.. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Blir ingen spilling på meg i morgen heller! Skal begynne på jegerprøven... Men skal game hardt i helga! Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 La til info om matchen i førsteposten. Jeg skal dessverre bort i helgen, så fint om noen gidder å ta ansvaret for å sette opp matchen og sjekke med jevne mellomrom om nye har logget på for å sende dem en invite. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Synes vi kan begynne kl 21. For da kan braxboy være med Synd du ikke kunne være med, men bra vi har en til klan leader da Burde hat en CO admin og en taktikk ansvarlig Endret 9. januar 2008 av Skyax Lenke til kommentar
MST Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg vil jobbe med dette i morgen. Må gå nå. Snakkes i morgen folkens;) Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Takk for støtten Skyax, setter pris på det Hvis jeg må ta buss hjem fra jobb, er jeg hjemme ca kvart over 9.. Hvis jeg får låne bilen til mamma er jeg hjemme litt før 9 Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Burde hat en CO admin og en taktikk ansvarlig Bare å melde seg frivillig Da endrer jeg klokkeslettet til 21:00 på fredag. Se førstepost/klanforumet. Laget også en tråd for "påmelding" slik at det er mulig å se hvor mange som blir med. Endret 9. januar 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Supert Zealow, setter enormt stor pris på det! Mulig jeg blir noen minutter for sen da, avhengig av om det blir buss eller ikke Kunne veldig gjerne tenke meg et verv i klanen, da jeg ønsker å spille COD4 aktivt og være en viktig del av et clan community.. Så dersom dere trenger meg til noe, er det bare å rope! Dere vil kanskje se litt kamper først da Lenke til kommentar
MST Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ok, etter litt COD og lekser skal jeg finne noen CO folk etc... Lenke til kommentar
dmord Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Search & destroy er så kjedelig.. Om man dør så må man vente en evighet på å spille igjen.. Search&Destroy er boooooooooooooooooring... Kjedelig å se på 5 stk som sniker seg rundt redde for å dø. Da spiller jeg heller CS om jeg vil kjede meg Sabotage, Headquarter og Domination har objektiver og er actionfylte.. De 3 alternativene kan gjøre seg bedre som klan trening IMO Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Har dere merket noe forskjell etter i går jeg synes det tar lang tid å joine games enda skulle de ikke fikse det i går eller kommer det en patch som gjør det enda bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå