Bruker-104685 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Spilte med deg tidligere idag tidus du var god, men jeg knuste alle da Var det ikke jeg som fikk toppstats med 27-6 Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Tidus..Du vet vel ikke tilfeldigvis om noen som er gode på photoshop?Jeg trenger en logo til forumet vårt:) Og, jeg håper alle blir fornøyd med max 30 medlemmer;) Kommer snart på COD..Laster ned TH Proving ground demo nå, men kommer etter det. Jeg kan prøve å mekke en logo, har litt erfaring med photoshop, har blandt annet laget design for et par nettsider. Vet ikke om jeg kan legge opp link her siden det kanskje vil funke som en annonsering for et lan-party, som jeg vil tro strider med reglene her.. Endret 9. januar 2008 av Duztey Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Spilte med deg tidligere idag tidus du var god, men jeg knuste alle da tongue.gifVar det ikke jeg som fikk toppstats med 27-6 Utrolig bra med 27-6, grattis. Gikk ikke så bra her, jeg er altfor ustabil. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Faen, kom på at jeg har prøve på torsdag.. Så må lese litt i dag! Men hvis vi spiller fra 19.30-20-00 vil det ikke bli noe problem :- ) Regner med at en del spiller da! Fikk forresten min beste runde noensinne for ikke så lenge siden! 53 kills og 13 deaths, domination på Bog Håper å spille med dere etterpå folkens Endret 9. januar 2008 av braxboy Lenke til kommentar
MST Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tror patchen kommer idag! På message of the da står det at serverne blir nede en stund idag fordi de skal oppdatere noe. Kanskje det er patchen:D Lenke til kommentar
marvol Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Er det fortsatt ledige plasser i klanen? I såfall, kan dere holde av en plass til meg? Får ikke PS3 før om et par dager, håper jeg får den før helgen hvertfall. Edit: Den er 2008-01-09 11:05 With Courier OSLO, NO Kanskje litt OT, men måtte bare få det ut Endret 9. januar 2008 av marvol Lenke til kommentar
MST Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vi holder dessverre ikke av plasser. Du har uansett ingen rank 12 bruker ennå engang:/ Men du får sikkert bli med senere:) Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 http://www.infinityward.com/community/foru...hp?topic=9088.0 Sjekk den tråden dere, og smil BREDT! ENDELIG Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 I love it .. men hva i huleste er skjedd med gamer.no? hehe.. Hater å ha forumet midstilt i stedet for må venstre side av skjermen. Lenke til kommentar
MST Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Tidus..Du har vel ikke tilfeldigvis en msn adresse^^? EDIT: Fant den på klan-forumet:) Lagt deg til;) Og jeg er enig med at det nye forumet ikke er så bra. Skriften er så STOR:p Endret 9. januar 2008 av MST Lenke til kommentar
Emblazon Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Når regner dere med at oppdateringa er ferdig a? er gira på å spille igjen Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 tja.. når den er ferdig Lenke til kommentar
MST Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Gleder meg til updaten blir ferdig:D Kanskje jeg slipper og resette routeren min etc.. For og få det til og bli lettere og komme inn på games:D Og tidus..Kan du gå på msn^^? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Neii, server connection timed out! Akkurat når jeg var i ferd med å komme i gang Kommer tilbake om en times tid.. må lese litt til prøve : ) Endret 9. januar 2008 av braxboy Lenke til kommentar
Emblazon Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 samme her... drit.. invite om dere kommer inn på no med no plasser a.. Lenke til kommentar
MST Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 De updater nå, ikke rart dere ikke kommer inn på games eller gamesene lagger mye. Vær litt tålmodige og dere vil se at denne ventingen er verdt det;) Updaten vil gjøre det mye lettere og finne games på COD:) Forhåpentligvis slutt på alle bugs etc... Men vi får vente og se til updaten er ferdig;) Jeg skal gjøre litt lekser nå pga. update og ikke mye og gjøre på forumet intill jeg får en logo.. Er tilbake om ikke lenge:) Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 2 prøver å øve på i dag (Snart slutt på terminen) så jeg må øve masse i dag. Ville gjerne vert med å spilt Lenke til kommentar
MST Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tidus:P Kom deg på msn>.< Og for de som ikke for spilt idag er det ikke mye de taper.. Det er uansett update i noen timer ikveld, så bare og gripe sjansen og gjøre skolearbeid;) Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Noen som vet hvem [HATE]saibot123 (eller hva det var) er? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) rank 14, ifølge klanforumet vårt Skrev ikke så mye om seg selv, men er angivelig med i klanen vår.. EDIT: Fiksa 14 år til rank 14 Endret 9. januar 2008 av braxboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå