Nuur Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 OK trenger litt hjelp muligens Er i Ashos og har gjort de fleste questene der. Hentet Water Element etter at jeg fikk en key av blacksmithen. men verken quest loggen eller spillet virker å ha skjønt at jeg har water element. Og det skjønner jeg ikke noe av for om jeg går i Inventory så ser jeg at det er en blå stein på Relicet og det står om jeg holder over at den er der. Vet noe hva det kan skyldes ? Er jo litt dumt om jeg ikke får den som løst i loggen og jeg har sjekka at om alt hadde gått riktig etter jeg tok Water element så skulle Ashos vært angrepet av orker, men det er byen blitt oss meg :S Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Har du postet buggen i forumet til hjemmesiden? Btw har utviklerne fikset de fleste buggene i Two Worlds? Vurderer å reinstallere Lenke til kommentar
Nuur Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Ja detter er faktisk den eneste jeg har lagt merke til etter 11 timer med spilling (1.6v) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå