Grand Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 hei, jeg skulle hatt meg en ny PC skjerm PGA den gamle har streika. Men det må være 19" flatskjerm Ikke over 6 ms. Den blir mest brukt til gaming, men film innimellom. Den må koste rundt 2000 kr. Har dere noen tips? Og kan dere gi meg link fra komplett? (der jeg kjøper fra) takker for svar. Mvh Sno Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=322224 Har den, er veldig fornøyd. Spiller og ser mye på film(både DVD-er og High Definition materiale), er ingenting å klage på. Ingen etterslep eller lignende. Endret 1. januar 2008 av SvennAndre Lenke til kommentar
Grand Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 nja, skal ikke ha widescreen. Men tenkte på denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=325760 er det en Ok skjerm? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 hvorfor ikke widescreen? Jeg hadde en vanlig skjerm, slik du linker til før, så fikk jeg den jeg linka til og aldri mer om jeg skal tilbake til "vanlige" 4:3 skjermer. Skal ha widescreen videre. Er digg å bruke både i filmer og spill. Spesielt film. Den du fant er sikkert grei nok den Men jeg ville absolutt vurdert widescreen! Lenke til kommentar
Grand Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Ok, men trodde ikke widescreen ikke var noe bra å spille på jeg. Men er det bra å spille på? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ja, men du må nesten definere hva du mener med "bra". Jeg syns det er digg, spiller mye spill, og har ingenting negativt å si om widescreen og spilling. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg har ikke angret ett sekund på å gå over fra 4:3 til 16:10 når det gjelder spill - eller noe annet. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå