m_maursund Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Har problemer med at den ene maskinene min ikke klarer å se andre maskiner på nettverket, det eneste den får opp er media servere fra de andre maskinene. Den har vista 64 premium. Jeg har 3 andre vista maskiner, de er 32 bit, alle disse fungerer utmerket på nettverket. Installerte en nettverks hdd, alle maskinene kan koble til, mac med leopard, 3 vista laptoper. Alle maskinene er koblet til WORKGROUP. Bruker en xbox som media center. Denne finner alle de andre maskinene på nettverket untatt min. For noen uker siden virket dette, da kunn ejg sende filer fra 64bits maskinen til macen, men har sluttet å virke nå. Har prøvd å søke på nettet, men finner ikke ut av feilen på egenhånd. Håper at noen av dere kan hjelpe meg. Alt av fildeling er på. vh Martin Endret 1. januar 2008 av m_maursund Lenke til kommentar
m_maursund Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Glemte å skrive at det er vista sp1 på 64 bits maskinen men ikke på noen av de andre Lenke til kommentar
m_maursund Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Glemte å skrive at det er vista sp1 på 64 bits maskinen men ikke på noen av de andre Fikk fjernet SP1 men problemet vedvarer. Maskinen dukker heller ikke opp i tilkoblede maskiner i webui'en til dir-655 routern min. noe den gjorde tidligere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå