Gå til innhold

Hvor ble det av Sonydefenseforce.com? :(

Løve

Anbefalte innlegg

Vet noen hvor sonydefenseforce.com har blitt av? Det var masse morsomt lesestoff der helt til siden ble utilgjengelig. Den svarer på ping, men timer alltid ut hver gang jeg prøver å gå inn via Firefox eller IE. Er det slik for alle andre også?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja den nye salgsprognosen deres er kostelig. Jeg liker best det faktum at salgskurven er linær. Noe som skulle tilsi at ps3 kommer til å selge like mye i juli som den kommer til å gjøre i desember.

Komiske Ali var en amatør i forhold til disse gutta.

Lenke til kommentar

Den siden var jo genial, altså humormessig. Trodde ikke det var mulig å være så fanboy men tydelig så er det mulig. Det må jo være en parodi, det er ikke mulig å være så blottet for øyne som disse gutta er.

Takk for en god latter :!:

Lenke til kommentar

Trodde ikke det var mulig å le enda mer av den siden men da jeg leste "About SDF" delen og kom over dette, måtte jeg bare le enda mer:

The original Defense Force! Created on September 11, 2006 the Sony Defense Force (SDF) is back with a new look and a new site. It’s original intention was, and still is, to give honest news about all things Playstation. Since the launch of PS3 there has been a lot of F.U.D. (Fear, Uncertainty, Doubt) spread around the internet thanks to viral marketing campaigns from competitors. SDF is here to cut through the mess and give straight answers about the Playstation Platform.
Lenke til kommentar

jeg kommer meg inn. Den anmeldelsen av Super mario av noe utenom det vanlige.. Samme kan man si om Mass Effect.

Quick Mass Effect (360) Impressions

graphics = god awful

frame rate = awful

shooting = god awful

noise filter = makes me want to kill someone

pacing = very slow

controls = almost bearable

most planets = barren and dull

story = generic

Endret av Runarbs
Lenke til kommentar
Perhaps if Mario Galaxy were on the PS3, they’d be able to create a truly next-gen mario because Galaxy looks marginally upgraded from 64 which was released over 11 years ago.

Overall, to say Mario Galaxy is a disaster is an understatement. If you’re an easily amused child with a hard-on for nostalgia, pick up Mario Galaxy. Otherwise, if you’re an intelligent gamer that is interested in a real videogame experience, pick up a Playstation 3 and have a turn at Uncharted, easily this year’s best.

Haha, ja dette var dagens! Noe mer fanboy artet skal man lete lenge etter! :!:

Lenke til kommentar

Nå er jeg totalt uenig med Sonydefenceforce om Mario galaxy. Men de har tydeligvis rett å til å synes at dette er en disaster av ett spill. Det er ikke noe som heter gode og dårlige spill, siden dette er individuelt. Ergo kan vi ikke kalle dem fanboys for å synes at galaxy er ett dritt spill. :p

Liten tanke jeg fikk etter en diskusjon om MGS4 til xbox 360 tråden som pågår i MS delen nå.

bekrefter igjen at jeg er totalt uenig med SDF. Synes galaxy ser rått ut! Hadde vært morsomt å fått testet det.

Lenke til kommentar

octobernpd.jpg

The chart says it all again this month. Xbox 360’s sales dropped off by more than 30% this month, despite Microsoft releasing its most important title in its history — Halo 3. The Sony family once again reclaimed its throne for the month, pushing impressive hardware sales through the retail channel.

With Sony reaffirming its dominance in the US coupled with waning sales of the Wii in Japan, Sony is poised to easily win this generation. We don’t blame consumers for choosing the Playstation brand: it’s associated with superior quality. The competition simply cannot compete.

Den siden var jo bare helt råartig! :D

Endret av CurSe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...