Kentinho Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Pris på rundt 500-600 kr. Ikke så veldig avansert siden er det min mor som skal ha den. Burde jo være en liten og lett en. Forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 creative zen stone plus sansa clip Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 kansje ipod shuffle ikke hadde vært så dum ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 kansje ipod shuffle ikke hadde vært så dum ? ja for all del... halve minnekapasiteten og ingen skjerm Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Er ikke meningen med en skjerm på en shuffle da . ( med tanke på at du skal høre på shuffle musikk lizm) og når en skal ha den som trenings mp3 så er det vel ikke kjempenødvendig med en skjerm heller? og shuffelen ser jo en smule mer eksklusiv ut en de plast klompene du nevnte da . MEN du får sikkert mer for pengene med de du nevner ja . spesielt creativen som er veldig bra , men sansaen liker jeg ikke pga denne spilleren behandler lyden på en veldig merkelig måte etter mine ører vertfall . Men ikke nødvendig å være så frekk heller da , ga da bare Kentinho et alternativ , så får jo han velge selv Lenke til kommentar
dekoder Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 iPod nano:) Kan brukes til andre formål enn bare trening, bla se film på Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Kva skal ein sjå film etter når ein er på trening? Ikkje er det spesielt hensiktsmessig, i tillegg er skjermen så liten at det blir poenglaust. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 ^^ Totalt enig. Creative zen stone er meget bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå