Gå til innhold

elektrisk trenings utstyr som her - jalla?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes disse apperatene høres litt for fantastisk ut. 70 kroner for ett produkt som skal oppnå effektiv trening ved å sitte stille høres humbugg ut. Gå heller å tren hele kroppen. Det er ikke noe fancy med stor six pack når diameteren på armene dine er 7cm.

Lenke til kommentar

Det er vel i alle fall en dokumentert effekt. Jeg gikk i alle fall til behandling for rygg/nakkesmerter hos legen i militæret der jeg fikk en 30 min eller så med slike elektrostimulasjonsputer ett par ganger i uka eller så. Antar at en lege ikke ville bruke dem om de ikke fungerte til det i alle fall.. :)

 

Om slike batteridrevne ting er kraftige nok til å ha effekt er vel heller en usikkerhet da...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Om det funker vet jeg ikke, men det er vistnok dokumentert. For å få en synlig effekt, så må du drive på med det systematisk 10min vær dag (på vær muskel gruppe) i 8 uker

 

Funker for noen, for andre ikke.

 

Hadde en sånn selv, men den var kun for mage da. Jeg blei faktisk sliten av å bare ligge i senga, men den ga ikke noe særlig resultat. Etter hvert som jeg ble vant til de forskjellige lvl'ene, så ble jeg "imun". dvs; At jeg ikke kjente den tok noe særlig godt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Om det funker vet jeg ikke, men det er vistnok dokumentert. For å få en synlig effekt, så må du drive på med det systematisk 10min vær dag (på vær muskel gruppe) i 8 uker

 

Funker for noen, for andre ikke.

 

Hadde en sånn selv, men den var kun for mage da. Jeg blei faktisk sliten av å bare ligge i senga, men den ga ikke noe særlig resultat. Etter hvert som jeg ble vant til de forskjellige lvl'ene, så ble jeg "imun". dvs; At jeg ikke kjente den tok noe særlig godt.

 

Mage er jo et fantastisk dårlig sted å måle fremgang, siden det som gir deg sixpack primært er å slanke bort fett, ikke få større magemuskler..

Lenke til kommentar

Den vil nok funke fint i 5-7 uker, så vil det dabbe av. kroppen gjør seg vant til øvelser og etterhvert blir vant til det denne greia gjør. da trenger kroppen nye utfordringer for å utvikle seg. kroppen trenger variasjon.

 

også, alle har six-pack, men den skjuler seg bak alt fettet, så man må minske fettprosenten for å få six pack, og det hjelper ikke å bare trene magen for å få det....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da har eg altså drete på draget på nett auksjon ;)

 

AB Gymnic hadde eg gitt bud på 50kr, men så kom det en bergenser som pressa prisen opp til 300, eg justerte også for å sjå kor langt han gikk, og gjett kva det endte med ;)

 

i eksperimentets navn, så skal eg lage en tråd, med bilder og erfaringer på det greiene her. teste om det funker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...