Solefald Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 kom over den her av en merkelig grunn. har ofte sett sånne på TV-shop til salgs når eg har vert på hotel. fungerer det eller er det like dårlig som det ser ut som? er jo rart eit lite aparat skal gi deg six packs og heile greia. hmm http://www.play.com/Gadgets/Gadgets/-/411/...earchtype=genre Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 uten å vite noe konkret om dette produktet så har vi jo at godt gammelt ortak som sier at hvis noe ser ut som om det er for godt til å være sant er det nok akkurat det Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 hadde en løytnant i militæret som hadde prøvd en sånn for morro skyld. han sa det fungerte bra, men han vart lei, var kjedelig å berre sitte der. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 bedre enn å ikke gjøre noe. men en god situps økt er mye bedre Lenke til kommentar
V_B Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg synes disse apperatene høres litt for fantastisk ut. 70 kroner for ett produkt som skal oppnå effektiv trening ved å sitte stille høres humbugg ut. Gå heller å tren hele kroppen. Det er ikke noe fancy med stor six pack når diameteren på armene dine er 7cm. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg har faktisk en slik en Ikke brukt på år og dager. Vet ikke om den fungerte helt jeg da men, kan ikke si jeg så noen kjempe forskjell. Brukte da kun på mage. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Trenger vel ikke bare sitte der? se på TV mens du gjør det? Poste på diskusjon.no...masse du kan gjøre Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 kom over den her av en merkelig grunn. har ofte sett sånne på TV-shop til salgs når eg har vert på hotel. fungerer det eller er det like dårlig som det ser ut som? er jo rart eit lite aparat skal gi deg six packs og heile greia. hmm http://www.play.com/Gadgets/Gadgets/-/411/...earchtype=genre Bare tull. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg har noe som er samme systemet, men der er det puter du fester på kroppen. Sånn omtrent. Vet ikke helt om den styrker muskler, men den er himmelsk god til å massere ømme skuldre. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Det er vel i alle fall en dokumentert effekt. Jeg gikk i alle fall til behandling for rygg/nakkesmerter hos legen i militæret der jeg fikk en 30 min eller så med slike elektrostimulasjonsputer ett par ganger i uka eller så. Antar at en lege ikke ville bruke dem om de ikke fungerte til det i alle fall.. Om slike batteridrevne ting er kraftige nok til å ha effekt er vel heller en usikkerhet da... Endret 2. januar 2008 av MrLee Lenke til kommentar
the_odd Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Om det funker vet jeg ikke, men det er vistnok dokumentert. For å få en synlig effekt, så må du drive på med det systematisk 10min vær dag (på vær muskel gruppe) i 8 uker Lenke til kommentar
Haglo Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Om det funker vet jeg ikke, men det er vistnok dokumentert. For å få en synlig effekt, så må du drive på med det systematisk 10min vær dag (på vær muskel gruppe) i 8 uker Funker for noen, for andre ikke. Hadde en sånn selv, men den var kun for mage da. Jeg blei faktisk sliten av å bare ligge i senga, men den ga ikke noe særlig resultat. Etter hvert som jeg ble vant til de forskjellige lvl'ene, så ble jeg "imun". dvs; At jeg ikke kjente den tok noe særlig godt. Lenke til kommentar
Xlian Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det som hjelper er god gammeldags trening Lenke til kommentar
-Eriksen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hadde vært jævlig artig om det funket da Er ikke lett og få fram sixpacken når man driver med styrketrening og skal ete nok mat. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Om det funker vet jeg ikke, men det er vistnok dokumentert. For å få en synlig effekt, så må du drive på med det systematisk 10min vær dag (på vær muskel gruppe) i 8 uker Funker for noen, for andre ikke. Hadde en sånn selv, men den var kun for mage da. Jeg blei faktisk sliten av å bare ligge i senga, men den ga ikke noe særlig resultat. Etter hvert som jeg ble vant til de forskjellige lvl'ene, så ble jeg "imun". dvs; At jeg ikke kjente den tok noe særlig godt. Mage er jo et fantastisk dårlig sted å måle fremgang, siden det som gir deg sixpack primært er å slanke bort fett, ikke få større magemuskler.. Lenke til kommentar
Schnitzel Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Den vil nok funke fint i 5-7 uker, så vil det dabbe av. kroppen gjør seg vant til øvelser og etterhvert blir vant til det denne greia gjør. da trenger kroppen nye utfordringer for å utvikle seg. kroppen trenger variasjon. også, alle har six-pack, men den skjuler seg bak alt fettet, så man må minske fettprosenten for å få six pack, og det hjelper ikke å bare trene magen for å få det.... Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Da har eg altså drete på draget på nett auksjon AB Gymnic hadde eg gitt bud på 50kr, men så kom det en bergenser som pressa prisen opp til 300, eg justerte også for å sjå kor langt han gikk, og gjett kva det endte med i eksperimentets navn, så skal eg lage en tråd, med bilder og erfaringer på det greiene her. teste om det funker. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Å, du ville nok ha en ville ha til 50kr:P eg ofrer meg sjølv for vitenskapen ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå