Sameboe Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Liverpool har faktisk hatt Commondore som Spons. men jeg mener og ha sett den drakten som Chelseas bortedrakt? Riktig Satan den var stygg Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Liverpool har faktisk hatt Commondore som Spons. men jeg mener og ha sett den drakten som Chelseas bortedrakt? Riktig Satan den var stygg Ja! Sikker hard plastikk! Neste : Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Liverpool har faktisk hatt Commondore som Spons. men jeg mener og ha sett den drakten som Chelseas bortedrakt? Riktig Satan den var stygg Ja! Sikker hard plastikk! Neste : Bayer München Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Liverpool har faktisk hatt Commondore som Spons. men jeg mener og ha sett den drakten som Chelseas bortedrakt? Riktig Satan den var stygg Ja! Sikker hard plastikk! Neste : Bayer München Riktig Den var jo Veldig "VANNSKELIG" Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 sånn sånn TIPS? Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Sør Europa Det første som slår meg etter jeg fant ut at det var Greesk fotball vi pratet om så er det vel: AEK eller så kan det være Panathinaikos mener og huske at begge har grønne drakter Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
iDude Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Litt off-topic, men litt artig allikevel: http://www.historicalkits.co.uk/ Spesielt denne http://www.historicalkits.co.uk/Articles/Room_101.htm Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Sør Europa Det første som slår meg etter jeg fant ut at det var Greesk fotball vi pratet om så er det vel: AEK eller så kan det være Panathinaikos mener og huske at begge har grønne drakter Det er Panathinaikos Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Sorry for lang tiden men måtte pakke litt! Lenke til kommentar
marvol Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 flamengo fra brazil? Hvis det er riktig gidder jeg ikke poste bilde, så nen andre får gjøre det.. Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 flamengo fra brazil? Hvis det er riktig gidder jeg ikke poste bilde, så nen andre får gjøre det.. Det er ikke riktig! Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 flamengo fra brazil? Hvis det er riktig gidder jeg ikke poste bilde, så nen andre får gjøre det.. EDIT: Det var riktig! Sorry tok feil! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Liverpool har faktisk hatt Commondore som Spons. men jeg mener og ha sett den drakten som Chelseas bortedrakt? Riktig Satan den var stygg Ja! Sikker hard plastikk! Neste : Må bare si at den der bragte tilbake minner! Var min første fotball-drakt som jeg fikk som 4-5 åring Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg tar en sats og gjetter på Everton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå