ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hvorfor lastet du opp to drakter? Den øverste er tredjedrakten til Sevilla eller 2. eller 3. drakten til Deportivo La Corona fra i fjor si ifra om det er riktig Endret 2. januar 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) ting_te_nette.bmp Du må vente på din tur Olus! akkurat nå er det bruno99 som vi venter på men hvis han ikker kommer fram på 15 min så er det ballen ruller (Første mann ut ) EDIT: Da har bruno99 brukt over 15 min Da legger jeg ut en drakt: Litt Vrien men jeg sier at den er 06-07 Endret 2. januar 2008 av PlayStationMannen Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 ting_te_nette.bmp Du må vente på din tur Olus! akkurat nå er det bruno99 som vi venter på men hvis han ikker kommer fram på 15 min så er det ballen ruller (Første mann ut ) EDIT: Da har bruno99 brukt over 15 min Da legger jeg ut en drakt: Litt Vrien men jeg sier at den er 06-07 Fc Porto bortedrakt! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Gjett denna! Hvilket land? HINT: Ikke Europa eller Asia. tenk Sør Fikk ikke lastet opp så det ble med logo fra nettside. Endret 2. januar 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Gjett denna! Hvilket land?HINT: Ikke Europa eller Asia. tenk Sør Santos? Ville bare si at jeg må godkjenne svaret før du legger ut en ny Drakt EDIT: Eller Stormer fra Sør-Afrika... Kjenner igjen den drakten fra Afrikanske Klubbmesterskapet Endret 2. januar 2008 av PlayStationMannen Lenke til kommentar
marvol Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Svaret står jo på drakta: Orlando Pirates fra Africa .. Hehe.. Før deg Benitez Endret 2. januar 2008 av marvol Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Svaret står jo på drakta: Orlando Pirates fra Africa .. Hehe.. Før deg Benitez Førvidere! ser ikke ut som marvol svarer riktig men det er riktig Lenke til kommentar
marvol Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hehe, var vel veldig synlig den drakta der da.. Her: Nok en 2. div klubb.. Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Svaret står jo på drakta: Orlando Pirates fra Africa .. Hehe.. Før deg Benitez Førvidere! EDIT: Sa helt feil! Sorry: Ser ikke ut som at Gorilla-Gutten skol si riktig... Før Videre Marvol Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Ullensaker! Poenget er at du skal SENSURERE logoen! Lenke til kommentar
marvol Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ull.Kisa? Yepp, logoen var vel ikke så synlig, var sponsorene som var i fokus.. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg er ute etter den røde drakta. Bonuspoeng deluxe however hvis noen klarer den sorte også Lenke til kommentar
marvol Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hvilken divisjon? Endret 2. januar 2008 av marvol Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 3.div - hint Sør-Trøndelag. Hvis det blir for vanskelig bare si ifra! Kan godt være... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hahaha, altfor vanskelig (for meg) Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ja, beklager den var nok i overkant vanskelig! Svaret var Stjørdals-Blink (mot Malvik i sort) Denne bør istedet være overkommelig. Hvem spiller RBK mot her? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Ved litt googling kan man lett finne ut lagene dine Benitez, jeg fant ut begge på den måten. Er bedre om du uploader de her, eller på f eks bildr.no, slik at man ikke kan gjøre dette. Endret 2. januar 2008 av ZiroN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå