bruno99 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ok, jeg la ut drakten lenger oppe..... Lenke til kommentar
marvol Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Legger ut en ny jeg... Det er vel St.Pauli? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Legger ut en ny jeg... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er vel St.Pauli? Stemmer Endret 1. januar 2008 av ZiroN Lenke til kommentar
marvol Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Jeg husket ikke at Dinamo Zagreb spilte uefa cup jeg, gjerne teppe der Og dette er kanskje Athletico Madrid? Fant ikke bildet Endret 1. januar 2008 av marvol Lenke til kommentar
marvol Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ble lite bilde av drakta, men fant ikke noe større nå.. det er den gule.. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Litt vanskelig å se Endret 1. januar 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ok, da spør jeg deg. Hvem kjenner til dette laget bortsett fra deg? Nemlig ingen. Hva er vits å vri ManU opp og ned til Man Ura Så vidt jeg veit, så vet også en del United fans det å. Og Fakey, ikke sant Fakey? Må si meg enig at det er litt patetisk, akkurat som at jeg skulle lagt ut bilde av en VÅLERENGA drakt, også svarte en "Enga" så skrev jeg feil fordi det er et lag i Nepal som heter det, bad example..... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ok, da spør jeg deg. Hvem kjenner til dette laget bortsett fra deg? Nemlig ingen. Hva er vits å vri ManU opp og ned til Man Ura Så vidt jeg veit, så vet også en del United fans det å. Og Fakey, ikke sant Fakey? Må si meg enig at det er litt patetisk, akkurat som at jeg skulle lagt ut bilde av en VÅLERENGA drakt, også svarte en "Enga" så skrev jeg feil fordi det er et lag i Nepal som heter det, bad example..... Nå er jo Manu et fotballag fra Tahiti, og Manchester United er fra England. VÅlerenga eller Enga finns ikke i Nepal. Jeg prater fakta. Det du gjorde var jo et bad example. Men kan vi heller ikke snakke On-topic. Jeg og Fox forstyrret nok, så vi trenger ikke deg nå Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Et par innlegg med off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
marvol Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Nope, spiller i 2. div, kommer fra østlandet.. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Raufoss? Riktiig Er litt sein, men.. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 hvilken drakt er dette Nagoya Grampus Eight? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) hvilken drakt er dette Nagoya Grampus Eight? Der Frode Johnsen spiller sant? Tviler unasett på at det er den siden drakten har 2 stjerner... Endret 2. januar 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 hvilken drakt er dette Sorry at jeg trekker opp dette! men skal du være med er du nødt til å sensurere logoen på Paint eller Photoshop eller hva det skulle være! Lenke til kommentar
olus Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) ting_te_nette.bmpting_te_nette_1.bmp Endret 2. januar 2008 av olus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå