Bister Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Gjett i vei: River Plate Bangern: Hyggelig at du poster men hvis du orker og bla litt er drakten postet Gorilla gutten, Ta en ny drakt! åja, tenkte ikke over dette da jeg satt på skolen, hehe hadde ikke tid til å se igjen om heller, å jeg kunne ikke husket å ha sett den forrige gang jeg leste innleggene. Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Gjett i vei: River Plate Bangern: Hyggelig at du poster men hvis du orker og bla litt er drakten postet Gorilla gutten, Ta en ny drakt! åja, tenkte ikke over dette da jeg satt på skolen, hehe hadde ikke tid til å se igjen om heller, å jeg kunne ikke husket å ha sett den forrige gang jeg leste innleggene. Det går bra mann! Grattis med det 200de innlegget btw Lenke til kommentar
Bister Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Det går bra mann! Grattis med det 200de innlegget btw takk for det Endret 7. januar 2008 av Bangern1991 Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Kan du legge til noen regler i første posten som f.eks (hentet fra Friends Quiz tråden) - Den som klarer forrige spørsmål kan komme med ett nytt. Om ingen klarer spørsmålet på 6 timer kan en legge ut ett nytt spørsmål. - Hvis en person klarer et spørsmål, har denne personen 3 timer på å poste et nytt spørsmål. Hvis det går over 24 timer, kan en annen komme med et nytt spørsmål. - Om du er 100% sikker på at du har riktig svar, kan du poste nytt spørsmål med en gang. Hvis dette viser seg å være feil, er det fortsatt forige spm. som gjelder. Bare et forslag Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hvilket lag? Hint: I vert fall ikke Europa Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 PSG (Paris saint germain) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) PSG (Paris saint germain) Nei. Ikke Europa. Hvis svaret er feil svarer jeg ikke. Er svaret riktig sier jeg ifra. Selv om det er riktig kan det ta litt tid. Har noen lekser som må gjøres Endret 7. januar 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Kan du legge til noen regler i første posten som f.eks (hentet fra Friends Quiz tråden) - Den som klarer forrige spørsmål kan komme med ett nytt. Om ingen klarer spørsmålet på 6 timer kan en legge ut ett nytt spørsmål. - Hvis en person klarer et spørsmål, har denne personen 3 timer på å poste et nytt spørsmål. Hvis det går over 24 timer, kan en annen komme med et nytt spørsmål. - Om du er 100% sikker på at du har riktig svar, kan du poste nytt spørsmål med en gang. Hvis dette viser seg å være feil, er det fortsatt forige spm. som gjelder. Bare et forslag Ja Hvorfor ikke! Men jeg kutter 24 timer! EIT: Atlante men en pojke svarte før meg Endret 7. januar 2008 av PlayStationMannen Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) 1r9b1k7 din tur ! Husk nye regler Første post 7 timer på deg... Endret 7. januar 2008 av PlayStationMannen Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Ny Endret 7. januar 2008 av 1r9b1k7 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 cracovia Lenke til kommentar
Vassbytta Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Sogndal tippa eg eller Ajax Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Ballen Ruller Fritt! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 palermo Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 RCD Espanyol Noen andre kan ta neste! Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Beklager dårlig bildekvalitet Endret 8. januar 2008 av Eivicious Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Beitar Jerusalem (den oppned syvarmede lysestaken nede til høyre, satte meg på sporet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå