PlayStationMannen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Hei Forum Medlemmer Fant opp enn morsomm og genial lek. Leken er sånn at jeg beggyner med og påste en drakt og du gjetter! førstemann som gjettet riktig skal poste en ny drakt Ta gjerne en vrien en ikke bare forexempel Premier league eller Tippeligaen Drakter. Jeg beggyner: Leg merke til: Eivicious fant opp noen regler som jeg tror vi kommer til og trenge ; - Den som klarer forrige spørsmål kan komme med ett nytt. Om ingen klarer spørsmålet på 6 [Endrer til 7 timer] timer kan en legge ut ett nytt spørsmål. - Hvis en person klarer et spørrsmål, har denne personen 3 timer på å poste et nytt spørsmål. Hvis det går over 24 [Hvis det går OVER tiden altså 3 timer timer], kan en annen komme med et nytt spørsmål (Hvis jeg er pålogget sier jeg fritt ball som betyr førrstemann ut). - Om du er 100% sikker på at du har riktig svar, kan du poste nytt spørsmål med en gang. Hvis dette viser seg å være feil, er det fortsatt forige spm. som gjelder. <------ 100 % ikke 51% sikker Takker til Eivicious Endret 7. januar 2008 av PlayStationMannen Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Watford? EDIT: For å si det sånn, det var ikke veldig vanskelig å se pga. logoen mitt på brystet, den bør kanskje sensureres? Endret 1. januar 2008 av fakey™ Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Hahaha, ikke så vanskelig den nei Endret 1. januar 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Watford? EDIT: For å si det sånn, det var ikke veldig vanskelig å se pga. logoen mitt på brystet, den bør kanskje sensureres? Gjettet riktig ja! vi tar sånn at man MÅ sensurere da? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 ja, mye bedre det, men reklamen må være der da, litt av det kjenne tegner dagens drakter Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Boca Juniors! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Boca Juniors to late :/ Lite vits å svare med hele bildet PlayStationManne... Endret 1. januar 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Boca Juniors to late :/ Lite vits å svare med hele bildet PlayStationManne... Ok Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Det er vel Hamburg? Korrekt! Før videre Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Er jo alt for lett å bare søke opp det her på google. Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Er jo alt for lett å bare søke opp det her på google. Hvis du gjør det er det jo ikke noe morsommt! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Tipper de fleste gjør det liksom. Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Tipper de fleste gjør det liksom. Hvis jeg legger ut en drakt hvordan kan DU søke etter den på Google du vet jo ikke hvilket lag det er .... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hvordan fjerner dere logoen? hvilken program? Blir så smått hvis jeg bruker paint Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Hvordan fjerner dere logoen? hvilken program? Blir så smått hvis jeg bruker paint Bruker Paint jeg! Baare tar en fyllt Fikant over logoen Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Her er neste Den var vrien Skulle jeg tro så blir det nok Olympiacos... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå