Gå til innhold

Frokost, Tilskudd, Morgentrening

Anbefalte innlegg

Hei.

Har trent en stund nå, og ønsker litt raskere økt muskelmasse. Driver å ser på tilskudd hos proteinfabrikken, og forskjellige "guider" til hvilke tilskudd som burde tas når.

Jeg trener styrke 3 ganger i uka, halv 7 om morgenen, og ønsker ikke å bruke mer enn 2 tilskudd (Ønsker ikke å bruke det og det til frokost, det og det til lunsj, sånn og slik til kvelds, i tillegg til noe før og etter trening).

Det jeg kunne tenke meg, er et tilskudd jeg kan ha til frokosten (ca 30 min før trening), i tillegg til ett tilskudd etter trening, til restitusjon.

Frokosten består av 2 brødskiver, et glass melk og en banan som regel. Kunne tenkt meg en form for kapsler å ta i tillegg, både for å få litt mer energi, og for raskere bygging av muskler.

Etter trening, kunne jeg tenkt meg noe for restitusjon, feks Cell Max fra proteinfabrikken.

Hva vil være mest hensiktsmessig å bruke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener ikke å skuffe deg, men måter du skriver på viser så liten forståelse av kosthold/tilskudd at jeg egentlig ville gitt faen i kostilskudd enn så lenge.

Det finnes INGEN mirakeltilskudd som vil gi deg muskler. Tilskudd i form av f.eks proteiner brukes der kostholdet ikke lenger strekker til. Hvis man er såpass stor, og veier såpass mye at man må spise "middag" veldig mange ganger om dagen for å dekke behovet, erstattes et eller flere av disse måltidene med tilskudd. (Det var et eksempel.) Proteintilskudd er f.eks også flott rett etter trening, for rask tilgang på protein. Det som imidlertid er en million ganger viktigere, er at du har et skikkelig og solid kosthold i bunn.

2 brødskiver til frokost er ingenting. Jeg håper for all del at du spiser som en hest resten av dagen.

Kan du skrive opp hva du spiser i løpet av en dag?

Endret av Stian89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...