AKor Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Han mest lyst på den fra komplett.. vet ikke hvorfor, men men. Men ser mange sier kabinettet som er orginalt med bråker og det står det er uten vifter, er noen av de andre 3 som er bedre kandidater? Endret 4. januar 2008 av adrilzz Lenke til kommentar
The True Negoliaz Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 begge di to andre kabinettene er greie, 2 av dem er det samme, men et i svart og et i sølv. Lenke til kommentar
AKor Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Ok, men jeg syntes det orginale kabinette er ganske greit jeg.. det er vel ikke noe dårlig kjøp det? Lenke til kommentar
The True Negoliaz Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 nei et godt kjøp til prisen.. er trygt kjøp også. 3 års garanti, på hele maskinen. og kabinettet er veldig bra til det prisen tilsier Lenke til kommentar
AKor Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Takk, mange gode tips her.. tror jeg ender opp med komplett maskina.... Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Vist du velger Komplett sin.. og tar bort skjermkortet også... så havner du på 3800.. Så kan du velge deg ett enda bedre skjermkort.. F.eks http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=343127 Så havner du på 5500 uten frakt.. Og just det og hive i ett nytt skjermkort er ikke så illle =) hehe Du har jo ikke bruk for ett så bra skjermkortet til CS og BF2 mener jeg da.. men kanskje du fikk lyst til og spille ett nyere spill.. hehe =) Men poenget var i grunn bare at vist du likte den PCen og ikke helt fornøyd med det skjermkortet så har du værtfall valget til og velge noe annet! Lenke til kommentar
The True Negoliaz Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) den kan du også gjøre. da får du et high-end skjermkort. som drar alt av spill i god kvalitet. er enkelt og sett inn et skjermkort også. men er det hovedsakelig cs og bf du spiller, har du ikke bruk for det Endret 4. januar 2008 av The True Negoliaz Lenke til kommentar
AKor Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Men hvis jeg velger den beste prosessoren så ender jeg opp med 6k. litt for mye for meg.. men jeg har x box, så jeg trenger ikke å kjøre alle nye spill på datan.. Så jeg tror med den raedon 2600 skjemkortet er bra nok for meg...men takk for tipset Lenke til kommentar
The True Negoliaz Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 da klare du deg helt fint med 2600xt. håper du blir fornøyd Lenke til kommentar
AKor Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Men på det orginale kabinette, så står det at det ikk er med noen vifter ... må jeg køpe med det eller ? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Kan jeg aldri tro du må.. Kan aldri tro komplett selger en Stasjonær PC som ikke er fiks ferdig og klar til bruk.. men er ikke sikker på det! Lenke til kommentar
AKor Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Kan jo sende en mail til de og spørre da:P Lenke til kommentar
AKor Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) På dette skjermkortet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=338929&CKS=PCW så er det ikke slik inngang som jeg har på min skjerm , som denne har jeg http://www.komplett.no/img/p/200/100403.jpg Endret 4. januar 2008 av adrilzz Lenke til kommentar
AKor Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) fant det ut, det er med adapter, 1 x HDMI-DVI-adapter 1 x S-Video - HDTV-kabel 1 x DVI-VGA-adapter 1 x S-Video - komposittadapter 1 x CrossFire-kabel Endret 4. januar 2008 av adrilzz Lenke til kommentar
AKor Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 http://www.komplett.no/k/cart.aspx Fungerer dette bra sammen, har fått høre at naboen min kan hjelpe meg med å bygge. Det er jo billigere? Burde jeg kjøp noe annet, eller mangler jeg noe? Lenke til kommentar
CoreX Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Hva med denne? https://prisguiden.no/vis_handlevog?waggon_id=65554 Tar du en billigere prossesor og fjerner lydkortet har du kansje råd til en harddisk og DVDROM EDIT: FIKSET LINK Endret 6. februar 2008 av CoreX Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Her har du en fin-fin PC til 4500 kroner . Endret 6. februar 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
AKor Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) får ikke åpnet din CoreX Jeg trenger igentlig ikke 500GB plass. 250gb er mer en nok til meg:P Er ikke Intel prosessorer bedre en AMD? har hørt at amd bråker en del.. Er det noen som her flere forslag.. hadde egentlig vært best å bestillt fra 1 butikk. er litt lettere... men jeg vet ikke jeg Endret 6. februar 2008 av adrilzz Lenke til kommentar
AKor Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 syntes egentlig denne er bra nok jeg.. http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10302 hvis jeg bytter til beste prosessor : AMD Athlon 64 X2 5600+ 2.8GHz Annet kabinett: In-Win C616 Midi Tower ATX Sort/Grå Kabinett m/460W Power, 2xUSB 2.0 Annet skjermkort: Sapphire Radeon HD 2600 XT 512MB GDDR3, PCI-Express, 2xDVI-I/Tv-out/HDMI, 128bit Annen hdd: Samsung SpinPoint T166 250GB SATA2 16MB 7200RPM Og tar bort alt av skjermer mus osv, så havner jeg på kr 5221.. Det er vel ikke verst det ? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg trenger igentlig ikke 500GB plass. 250gb er mer en nok til meg:P Er ikke Intel prosessorer bedre en AMD? har hørt at amd bråker en del.. Man for aldri nok lagringsplass , du skal se når du har fylt opp de 250 GB da angrer du på at du ikke kjøpte en 500 GB . Kommer jo ann på vifta, men jeg vet ikke hvordan stock viften på den prossessoren i oppsettet jeg lagde bråker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå