Gå til innhold

Lett gaming 4-5k

Anbefalte innlegg

Har litt lyst på ny pc til spill, film og internett.. eneste spillet jeg vil skal gå greit er Cs 1.6, og kanskje battlefield, men det trenger ikke å være så veldig bra grafikk..

Så bør den ikke bråke så veldig mye, jeg tåler litt støy da..

Men den burde være med windows med den... Har ikke fra før, men tastatur, skjerm, mus høytalere har jeg...

Max 5k

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje denne er grei.. ;)

Da bestiller du delene fra amentio og os fra netshop, da blir det vel mye i frakt ?

den så grei ut, frakten blir vel ikke så alt formye får man håpe.. Men må jeg finne igjen alle delene på amentio da mener du og os på netshop, er det 32 bit som fungerer, og er billigst ?

Det er bare dvd-leser eller hva det du har funnet nå?

Endret av adrilzz
Lenke til kommentar

Men er det med alt av kabler, vifter osv. så hvis jeg bestiller den "pakka", så trenger jeg ikke å kjøpe noe mer for å få det til å virke..

Og kan noen finne en DVD- Brenner som passer, eller passer alle?

Endret av adrilzz
Lenke til kommentar

Blås i alt det byggetullet..

http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10302

Velg konfiguerer selv:

Ta vekk tasteratur, Mus, høytalere og skjerm..

Også velg Sapphire Radeon HD 2600 XT skjermkortet.

Så havner du på 4617,- også kommer frakt på 200-250 kroner

og du har en PC som er perfekt for deg og ditt bruk..

Legg på 500 kroner så har du en litt bedre prosessor..

EDIT: kabinettet bråker litt.. en av de andre alternativene er kanskje litt bedre når det kommer til støy!

Endret av Cenariuz
Lenke til kommentar
Den så fin ut, men det Sapphire Radeon HD 2600 XT 256MB en av de beste skjermkortene der? til ca 1000?

eller takk for tipset, så fint ut

Er Enig med dette, er gøy å bygge selv. men har ingen hensikt for deg. nå kommer maskinen ferdig tilsendt til deg, klar til bruk. . 2600xt kortet er vel noe av det bedre i den prisklassen ja.. du får en ganske så kurant maskin der til 5 lapper. i tillegg har du jo garanti.. som er greit å ha..

Endret av The True Negoliaz
Lenke til kommentar

GeForce 8500GT, 512MB, DX10, PCI Express (passiv kjøling uten vifte) [+550,-]

GeForce 8600GT 256MB HDCP TV [+939,-]

Hvem er best av disse egentlig?

og hvem er best av multikom og komplett sitt tilbud?

Endret av adrilzz
Lenke til kommentar

Men hvis jeg velger komplett sin pakke med Sapphire Radeon HD 2600 XT 256MB, er den omtrent like bra som 8600GT? Og hvis man sammenligner de to pakkene, hvem er best, med de skjermkortene jeg har nevnt oppe her..

Lenke til kommentar

maskinene vil yte ganske likt. intel nvidia er jo alltid en god løsning da, men 2600 xt er da et godt kort. du får så å si like kraftige maskiner, men på komplett sin løsning ville jeg valgt AMD Athlon 64 X2 5600, da den yter en del mer en orginal valget, da blir det 5100kr

Endret av The True Negoliaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...