smash Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Helü!!! Jeg vurderer å kjøpe meg mp3 spiller eller minidisc. Noen som vet noen fordeler/ulemper med en av disse. Noen brae spillere å annbefale (ikke over 2000kr!) ......! Tar gjerne imot tips om kjøp! Edit: Må såklart ha usb så det går ann å overføre filer fra dataen smash Lenke til kommentar
fondus Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Fordeler minidisk: lett bytte av cd og musikk (kjekt med lengre turer vekk fra steder man kan laste over musikk). Man kan lett bytte musikk med venner ved å bytte kassetten Ulemper: Må skrive inn navn osv selv. Tar større plass Liten plass per plate Mp3-spiller Automatisk innskrivning av filnavn. Muligheter for å lage playlists Mulighet for andre media-typer hvem forakter 20GB jukebox? Ulemper: Ikke så lett å bytte musikk som med MD, man må faktisk putte i en USB-kabel :O Jeg ville uten tvil valgt MP3-spiller. Jeg har prøvd MD, men synes ikke noe om det. har MP3-spiller på mobilen min(siemens sl45i) og er storfornøyd med det. Lenke til kommentar
laPANTHA Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hva med en bærbar cd-spiller som også tar mp3? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Det siste kan være bra hvis du ikke vil bruker så mye penger men eg ville ha hatt jukebox! Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Ville gått for Creative Zen, men den koster jo 3100,- da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå