BakerHansen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Nå har det jo seg sånn at du trenger lavere karaktersnitt om du bor nære en skole. Jeg bor på utisiden av byen.. Det jeg da tenkte på er om jeg flytter for meg selv , i bydistriktet. Hvor er jeg registrert? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 siden du spørr regner jeg med at du er under 18, i så fall tror jeg det fortsatt er foreldrenes boadresse som gjelder, hvis du er over blir det din egen boadresse Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 er under 18 ja. Hadde vært veldig til hjelp om du hadde funni det svart på hvit. Lenke til kommentar
Elij Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Og ellers funker det ofte å sende mail til utdanningsetaten med spørsmål... Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Hvorfor skal jeg google det når dere kan gjøre det for meg? omg Edit: Tulla Endret 2. januar 2008 av _Magnus_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå