zlav Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hvilke slanger/nipler/koblinger osv trenger jeg til dette? : tenkte på tygon fra netconnection men hva annet trenger jeg Black Ice Extreme 2 1/2" Eheim 1/2" inn 3/8" ut Magnum GPU Magnum NB Magnum 462 Innovatek 3/8" Lenke til kommentar
m`K Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Har tenkt på det samme med slanger osv, hvordan man kobler dem og hva man trenger, bortsett fra radiator, kjøleblokker, vanntank og pumpe Hvorfor ikke velge Giant i stedet? den kjølte jo nesten like bra som BIEX II og er jo halvparten så billig Lenke til kommentar
zlav Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 noen som veit? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Du har valget om å bruke 3/8" i hele systemet, og bare varme slangene litt opp før du smetter de på 1/2" koblingene. Det anbefaler jeg. Du kan også bruke 1/2" slanger, og kjøpe 30 cm 3/8" slange som du kan bruke som overgang. Du kapper den opp og trer på 3/8" niplene. På disse setter du da 1/2" slangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå