shaz55 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg har netopp kjøpt en Multicom IFL90 laptop med GeForce® 8600M GT 512MB skjermkort. Hver gang jeg skal spille går det en liten stund før skjermen blir svart, og det tar 5-10 sekunder før bildet kommer tilbake igjen. Så kommer det opp en melding hvor det står "driveren til skjermkortet har sluttet å virke, og er blitt gjenopprettet". Noen som har noen tips til om hva jeg bør gjøre? Lenke til kommentar
MPC Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Prøv å oppdater driveren frå nvidia Lenke til kommentar
shaz55 Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Prøv å oppdater driveren frå nvidia Jeg prøvde, men det står at jeg hr den nyeste utgaven. Lenke til kommentar
vanligmann Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg får også denne feilen fra tid til annen, med mitt ATI Radeon X1900XT, så problemet er mer trolig hvordan Vista håndterer grafikken enn at driveren har feil. Jeg har hatt dette med alle de siste driverne fra ATI, og litt googling viser at hverken du eller jeg er alene om dette... :/ Lenke til kommentar
MPC Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Har du testet grafikk kortet på ein anna pc? (du kan ikkkje, som har bærbaren, men kan hende grafikk kortet ditt er øydelagd.) Endret 3. januar 2008 av MPC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå