Lord-of-the-End-Times Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg må kjøpe meg en ny telefon, og jeg har utrolig lyst på iphone... Men går det ann å bruke den i Norge? Må man evnt låse den opp? Og hvordan får jeg gjort dette? Er dette egentlig et problem? Kan jeg da bruke mitt eget simkort med det gamle nummeret? Jeg har mange spørsmål Setter pris på om noen kan svare meg Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg må kjøpe meg en ny telefon, og jeg har utrolig lyst på iphone... Men går det ann å bruke den i Norge? Må man evnt låse den opp? Og hvordan får jeg gjort dette? Er dette egentlig et problem? Kan jeg da bruke mitt eget simkort med det gamle nummeret? Jeg har mange spørsmål Setter pris på om noen kan svare meg Hei du, sjekk ut denne tråden: Iphone tråd Lenke til kommentar
rubbish Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg må kjøpe meg en ny telefon, og jeg har utrolig lyst på iphone... Men går det ann å bruke den i Norge? Må man evnt låse den opp? Og hvordan får jeg gjort dette? Er dette egentlig et problem? Kan jeg da bruke mitt eget simkort med det gamle nummeret? Jeg har mange spørsmål Setter pris på om noen kan svare meg Som nevnt sjekk den tråden som SweetD nevnte, men litt kort: Ja, du kan bruke iPhone i Norge med litt modifikasjoner (jailbrake den) Det finnes forskjellige versjoner av iPhone etter hvilken firmware(FW) den har, 1.1.2 er den nyeste hvorav det kreves at man må kjøpe et tilleggskort som man klistrer sammen med SIM-kortet til din norske operatør, så du vil kunne bruke det simkortet du har nå. Kjøper du deg da en iPhone med 1.1.1 så kan den åpnes bare ved hjelp av programvare. Bør vel ha noe data-kunskaper og engelsk? for å kunne utføre dette. Jeg er ny selv, og har fått kjøpt meg en iPhone som kommer til meg i morgen samt ifreesim som er i Oslo i skrivende stund så den kommer vel i morgen den også. (*weee, gledeseg*) Har de siste dagene surfet nettet rundt, og stort sett alle er fornøyde med den. Eneste ulempen som jeg kan se er at det ikke er 3G (som jeg aldri har brukt) og man kan ikke motta MMS enda (Finnes programmer som man kan sende MMS med, men jeg sender/mottar maks 20mms i året så ser ikke problemet) samt "dårlig" kamera.. Men, det er jo en telefon så skal man ta bilder så kjøp digitalkamera.. Tilvennings-sak dette med at det ikke er taster, men etter en liten stund så blir det vanesak det også sikkert Lykke til -Rubb Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Takker folkens Hørt det kommer en ny versjon av iphone i sommer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå