trulsta Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg har mIRC og opplever at identen min forandrer seg dag for dag I dag fikk jeg f.eks: twoBiGoNe]@kunde0783.molde.alfanett.no : :o på min interne ident står det "truls" Virker som om jeg har spyware elns? Hva tror dere? Lenke til kommentar
laPANTHA Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Kanskje du har Røkke-Script. Kjører du med noen scripts så kan de forandre identen din. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 det kan hende at nicket ditt er opptatt. Du kan endre det tilbake ved å taste inn følgende: /nick dittnick Og på enkelte nettverk kan man regge seg. Dette er å anbefale, siden da får du beholde nicket. Og hvis noen i det hele tatt deretter bruke nicket ditt, kan du ghoste vedkommende og ta det tilbake. Smooth with IRC! Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Og på enkelte nettverk kan man regge seg. Dette er å anbefale, siden da får du beholde nicket. Og hvis noen i det hele tatt deretter bruke nicket ditt, kan du ghoste vedkommende og ta det tilbake. Smooth with IRC! hvordan funker det? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 det kan hende at nicket ditt er opptatt. Du kan endre det tilbake ved å taste inn følgende: /nick dittnick Og på enkelte nettverk kan man regge seg. Dette er å anbefale, siden da får du beholde nicket. Og hvis noen i det hele tatt deretter bruke nicket ditt, kan du ghoste vedkommende og ta det tilbake. Smooth with IRC! Hvilke nettverk tenker du på da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå