tosk422 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hei. Jeg har en nesten 1måned gammel playstation 3 (40gb). Jeg får singnalstøy på lyden. Jeg merker at det blir mindre signalstøy hvis jeg holder strømmkabelen og signalkabelen ifra hverandre. Er det noen flere som har opplevd dette`? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 har ikke merket noe siden jeg bruker optisk lydkabel, kanskje du burde prøve det ? optisk kabel kan ikke forstyrres. Har ikke vært borti ditt problem men på generellt grunnlag kan jeg jo si at signalkabler og strømkabler alltid skal holdes adskilt, blir det samme som når du bygger anlegg i en bil Lenke til kommentar
tosk422 Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Takk:D skal prøve det. Har nå bestillt Joytech Fusion Cable Pack- Component, LAN og Optisk kabel for PlayStation 3. Trenger jeg noe mer for å få dette til å fungere? Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Takk:D skal prøve det. Har nå bestillt Joytech Fusion Cable Pack- Component, LAN og Optisk kabel for PlayStation 3. Trenger jeg noe mer for å få dette til å fungere? Du vil trenge enten en TV som støtter optisk lyd, eller et lydanlegg som støtter det, som f.eks et sourround anlegg... Et som jeg ser flere her bruker, er Logitech Z-5500 (tror det heter det). Selv har jeg en eldre model, Z-3300 THX, som fungerer utmerket til både PS3 og Xbox 360... Håper det hjalp litt Endret 1. januar 2008 av Otowi Lenke til kommentar
tosk422 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 JA tusen takk det hjalp meg veldig mye:D Takk for raske svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå