sir-alex Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Har nettopp kjøpt meg en ipod touch, og jeg bare lurte på hva dere tror jeg kan få for min eks-mp3 spiller. Creative Zen Vision, 30gb. Den er helt strøken, og fungerer utmerket. Hva tror dere det er mulig å håve inn på finn.no eller qxl.no for denne? Litt info om den: Creatives Zen Vision er den bærbare multimedie MP3-spiller med bredskjerm for film, musikk og fotografier. Den høyglansede, ripebestandige 16:9-skjermen med autojustering gjør at alt innhold passer på skjermen, og den store harddisken kan lagre opptil 120 timer* med film, 15000 sanger** og tusenvis av fotografier. Spilleren har et Compact Flash-spor for overføring av stillbilder fra digitalkameraer, og den støtter populære film- og lydformater i tillegg til albumkunst og tilpassede bakgrunner. Den har tilleggsfunksjoner som innebygd FM-radio, mikrofon for live-opptak og mulighet for tilkobling til eksterne TVer og høyttalere. Hva slags verdi har denne? Endret 1. januar 2008 av sir-alex Lenke til kommentar
Aces Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hvor lenge ahr du hatt den? Koster ikke den nesten 3000kr ny? liker Creative mye bedre enn iPod, det er ikke så mye problemer med det merket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 den har vært nede i 2000 kr. ikke verdt mer enn 1000-1500 ved mindre du finner en eller annen idiot Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg ser den ligger ute på diverse nettbutikker for rundt 3000kr. Den er noen måneder gammel, og kostet jo den del når jeg kjøpte den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 i de månedene siden du kjøpte den har det kommet flashspillere som kan matche 30 GB. ingen gidder ha harddisk lenger ved mindre det er fordi de skal ha 60-160GB med plass. derfor kan du ikke forvente å få mye for den. at den ligger ute på nettbutikker til den prisen betyr ikke at noen kjøper den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå