Gå til innhold

Hva tror dere det er mulig å få for en creative zen vision.30gb?

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt meg en ipod touch, og jeg bare lurte på hva dere tror jeg kan få for min eks-mp3 spiller. Creative Zen Vision, 30gb.

Den er helt strøken, og fungerer utmerket. Hva tror dere det er mulig å håve inn på finn.no eller qxl.no for denne?

Litt info om den:

Creatives Zen Vision er den bærbare multimedie MP3-spiller med bredskjerm for film, musikk og fotografier. Den høyglansede, ripebestandige 16:9-skjermen med autojustering gjør at alt innhold passer på skjermen, og den store harddisken kan lagre opptil 120 timer* med film, 15000 sanger** og tusenvis av fotografier. Spilleren har et Compact Flash-spor for overføring av stillbilder fra digitalkameraer, og den støtter populære film- og lydformater i tillegg til albumkunst og tilpassede bakgrunner. Den har tilleggsfunksjoner som innebygd FM-radio, mikrofon for live-opptak og mulighet for tilkobling til eksterne TVer og høyttalere.

Hva slags verdi har denne?

post-65600-1199213866_thumb.jpg

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

i de månedene siden du kjøpte den har det kommet flashspillere som kan matche 30 GB. ingen gidder ha harddisk lenger ved mindre det er fordi de skal ha 60-160GB med plass. derfor kan du ikke forvente å få mye for den. at den ligger ute på nettbutikker til den prisen betyr ikke at noen kjøper den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...