Luringfax Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Hei Jeg lurer på et par ting angående pcen min og 3DMARK06. jeg kjørte nettopp dette programmet på pcen min, alt gikk helt greit, bortsett fra CPU testene. Det lagga rett og slett bare som et helvete! Men allikevel fikk jeg en helt grei score til slutt, 8500. (til sammen) Er denne CPU'en bare veldig dårlig eller er det bare min som er litt merkelig!? Pcen min er forøvrig en slik : http://www.datakjeden.no/indexinfo.asp?bID...ilbudspris=true Endret 1. januar 2008 av Sjuskebabb Lenke til kommentar
k0n Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Tror det har noe med at prosessoren skal behandle grafikk, dette er den ikke noe god på. Alle datamaskiner jeg har sett tatt denne testen i 3Dmark06, hakker i CPU-testen. Så mener at dette er helt vanlig. Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Tror det har noe med at prosessoren skal behandle grafikk, dette er den ikke noe god på. Alle datamaskiner jeg har sett tatt denne testen i 3Dmark06, hakker i CPU-testen. Så mener at dette er helt vanlig. Fjooo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå