uberkvaal Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Heisann. Fått et problem med mine Bose Triport In-ear øre-propper. Altså, igår på vei hjem fra nytårsfeiringa viste det seg at den ene "proppen" på øreproppene mine var ødelagt, eller at "kabinettet" var blit knekt. Bilde: Har ikke hatt noen hard omgang med dem, bare hatt dem liggende i lomma i frakken sammen med MP3'en min. Kjøpte den fra komplett for nå ca 1-2 mnd siden, husker ikke nøyaktig. Så, det jeg da lurer på er om dette vil gå på garantien, ettersom det virker som at et kan ha vært noe feil / svakhet i materialet slik at den brakk. Bør jo tåle å ligge i jakkelomma mi, selvom jeg ikke hadde de liggende i den lille boksen som fulgte med. Vil uansett prøve å få byttet dem, lurer bare på om dere tror / mener garantien bør gjelde. Har også et lite tillegsspørsmål; Går det ann å få kjøpt silikonputer til Bose Triport IE separat. De sitter løst og jeg har allerede mistet noen. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Bose er ganske greie på garanti, kontakt komplett, evt bose selv om komplett er like sugne på service som de pleier å være Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Får nye øreplugger av komplett. Saken er dermed biff og tråden kan stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå