zepto1 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Som tittelen sier så virker ikke hyperkoblingene i outlook. Får opp meldingen.: Operasjonen ble avbrutt på grunn av begrensninger som er definert for denne datamaskinen. Det er helt sikkert noen som har vært borti dette her og kan hjelpe. Hjelp mottas med takk Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei Åpne Windows Explorer-Velg Tools og Folder Options. Her velger du "File Types" (ja du er på riktig sted) Her blar du deg ned til URL Om internet explorer ikke er spesifisert der, så gjør du det. (Velg Advanced for å endre) Lenke til kommentar
zepto1 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Vær så god! Hei igjen. Har prøvd å tilbakestillie IE uten att det hjalp. Hmm. Kan liksom ikke heller gå til naboen å be om en registernøkkel heller. Status quo Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Da foreslår jeg min løsning som beskrevet ovenfor... Lenke til kommentar
zepto1 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Hei Åpne Windows Explorer-Velg Tools og Folder Options. Her velger du "File Types" (ja du er på riktig sted) Her blar du deg ned til URL Om internet explorer ikke er spesifisert der, så gjør du det. (Velg Advanced for å endre) Internet explorer var der men jeg la det inn på nytt for å prøve og da var alt i orden. Takk til dere som hjalp meg. Kjempeflott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå