Applebee Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Nå som jeg får Guitar Hero 3 til Ps3, blir jo begge USB-portene opptatt! Så derfor lurte jeg på om man kunne kjøpe en USB-hub å putte USB-donglene i USB-hubben, og om Ps3`en vil finne gitarene da? Har tenkt på denne USB-hubben! Endret 1. januar 2008 av Applebee Lenke til kommentar
amouth Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hvis du har tenkt å bruke den gamle ps2 gitaren på ps3 med en usb overfører så funker ikke det..... Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Hvis du har tenkt å bruke den gamle ps2 gitaren på ps3 med en usb overfører så funker ikke det..... Nei, skal bruke Ps3 gitarene på USB-hubben! Leste en plass at man setter USB-dongler inn for gitarene, så da lurte jeg på om Ps3`en ville finne gitarene via en hub? Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Mener på at Gitarene til GH3 brukes via Bluetooth, så er vel strengt tatt ikke nødvendig med USB-hub Lenke til kommentar
amouth Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hvis du har tenkt å bruke den gamle ps2 gitaren på ps3 med en usb overfører så funker ikke det..... Nei, skal bruke Ps3 gitarene på USB-hubben! Leste en plass at man setter USB-dongler inn for gitarene, så da lurte jeg på om Ps3`en ville finne gitarene via en hub? Ok, trodde du skulle bruke ps2 gitaren... Men det som fyren over meg sier om blotouth tror jeg er riktig:D Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Hvis du har tenkt å bruke den gamle ps2 gitaren på ps3 med en usb overfører så funker ikke det..... Nei, skal bruke Ps3 gitarene på USB-hubben! Leste en plass at man setter USB-dongler inn for gitarene, så da lurte jeg på om Ps3`en ville finne gitarene via en hub? Ok, trodde du skulle bruke ps2 gitaren... Men det som fyren over meg sier om blotouth tror jeg er riktig:D Men se her da: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry10189633 Lenke til kommentar
amouth Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hvis du har tenkt å bruke den gamle ps2 gitaren på ps3 med en usb overfører så funker ikke det..... Nei, skal bruke Ps3 gitarene på USB-hubben! Leste en plass at man setter USB-dongler inn for gitarene, så da lurte jeg på om Ps3`en ville finne gitarene via en hub? Ok, trodde du skulle bruke ps2 gitaren... Men det som fyren over meg sier om blotouth tror jeg er riktig:D Men se her da: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry10189633 Hmmmmmmmmmmm.... viste ikke at det var usb kabel, men det er sikkert riktig det som står i den posten så kjøp deg en usb hub du! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Hvis du har tenkt å bruke den gamle ps2 gitaren på ps3 med en usb overfører så funker ikke det..... whistle.gif Nei, skal bruke Ps3 gitarene på USB-hubben! Leste en plass at man setter USB-dongler inn for gitarene, så da lurte jeg på om Ps3`en ville finne gitarene via en hub? Ok, trodde du skulle bruke ps2 gitaren... Men det som fyren over meg sier om blotouth tror jeg er riktig:D Men se her da: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;&do=findComment&comment=10189633 Hmmmmmmmmmmm.... viste ikke at det var usb kabel, men det er sikkert riktig det som står i den posten så kjøp deg en usb hub du! Du mener vel USB dongle:D ikke kabel, den er jo trådløs Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 For å svare på spm. ang usb-hub og ps3; usb-hub funker på PS3, men ikke til alle ting. PS3 Eye, feks funker ikke i hub. Lenke til kommentar
saxin Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvorfor vil det ikke fungere med PS3 Eye? Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Mener på at Gitarene til GH3 brukes via Bluetooth, så er vel strengt tatt ikke nødvendig med USB-hub Dette stemmer ikke. Kjøpte GH3 til PS3 igår på Elkjøp. Følger med en liten sak som man putter i USB porten på PS3 maskina. For å koble gitaren sammen med PS3 må man trykke på en connect knapp på dennne tingen og på gitaren samtidig! Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvorfor vil det ikke fungere med PS3 Eye? Hakke peiling. Har bare lest at det ikke funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå