Gjest Slettet+130498 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 har bestilt meg ace combat 6 og håper å få det i morgen, men er det noen her som spiller det online og er det bra som online spill? Lenke til kommentar
-stian- Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Har litt "smålyst" på dette selv så det hadde vært gøy å hørt noen tilbakemeldinger på dette. Er det bra trykk på multiplayer'n? Vanskelig/lett? Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Har nettop bestilt det. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Online var ikke noe særlig. Dårlige menyer, HUD, og kaotisk og lite motiverene gameplay... Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 har bestilt meg ace combat 6 og håper å få det i morgen, men er det noen her som spiller det online og er det bra som online spill? Har spilt endel forskjellig flight combat sims på PC og hadde lyst til å prøve det samme på 360. Spesielt terreng grafikken og det den enorme synsvidden kombinert med fin flyt fristet meg. Ble dessverre skuffet over flere ting: -Veldig mye teatralsk radio chatter. -En veldig fiktiv og hypotetisk konflikt i et hypotetisk land gjør det vanskelig å bli engasjert. -Flytyper er tilfeldig fordelt mellom partene. -Ingen fleksibilitet i mapping av knapper og stikker på kontrolleren. -Veldig avslappet flight og våpenmodell Tror dessverre dette ble en støvsamler for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå