Agg Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 No, the rep will not be named, but this is pretty concrete. Speaking to a Konami rep at an undisclosed distribution meeting, I was told, after a lot of nagging, that yes indeed MGS was in development for the 360. The rep stated that Metal Gear Solid will be released for the Xbox 360 between 12 to 14 months after the PS3 version hits shelves. This is not a rumor. kilde xbox-scene.com Er nesten 100% sikker på at det kommer til 360 Haha, en kilde som han ikke vil si hvem er, sa på et møte han ikke vil fortelle når\hvor var at det kommer til Xbox, høres absolutt ut som et rykte det er verdt å stole på! Dinsdale: går utifra at du ikke har spilt noen av de tidligere MGS-spillene...faktum er at det har blitt utrolig mange "løse tråder" i MGS-historien etterhvert, og alle disse kommer til å bli nøstet opp i MGS4. Det er historien som gjøre MGS-spillene bra, at det ser bra ut er bare en bonus...men historier er vel ikke helt det store når det gjelder Xbox-fanbasen, bare det ser pent ut og man får drepe noe minst hvert minutt, så er det greit? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Agg: Slutt å lek like dum du og, er ikke alle Xbox folk som liker konstant skyting og en del som meg som har MGS-serien som en favoritt. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 På tide å drepe ryktene en gang til, hvor mange ganger skal det bli: http://www.n4g.com/gaming/News-96549.aspx Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 jaja:) var gøy så lenge det varte, men jeg er egentlig litt glad for exclusives, ikke for å være ego eller noe, men uten det ville jo bare den billigste konsollen solgt=) Lenke til kommentar
master_al Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 jaja:) var gøy så lenge det varte, men jeg er egentlig litt glad for exclusives, ikke for å være ego eller noe, men uten det ville jo bare den billigste konsollen solgt=) Jeg mener også det, selvom jeg har begge konsollene. Vil jeg ha det på PS3 uansett, for det passer best der. MGS passer best på Playstation maskiner, sånn er det bare. Men gjør ingenting om det kommer til 360, for jeg kjøper PS3 versjonen uavhengig av dette. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Like greit at det ikkje kommer til Xbox 360 for min del vertfall har ingen behov for det. men synd for dere som vill ha det :/ Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Jææ, ikke noe problem for meg. Har aldri vært interessert i denne serien. Endret 4. januar 2008 av ATI vs GeForce Lenke til kommentar
berryhill Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Kan nesten love deg at vi ser en MGS4 på X360 5 måneder etter PS3 release. Konami sier ikke at den ALDRI vil komme, de sier at de har ikke planer i øyeblikket. Men nå ser man stor etterspørsel fra Xbox-fanboys, så jeg tror Konami sitter litt i tenkeboksen enda. Jeg har ingen behov for det heller, men som sagt, det er et spill jeg ikke vil gå glipp av, samme som med FFXIII. Endret 4. januar 2008 av berryhill Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 No, the rep will not be named, but this is pretty concrete. Speaking to a Konami rep at an undisclosed distribution meeting, I was told, after a lot of nagging, that yes indeed MGS was in development for the 360. The rep stated that Metal Gear Solid will be released for the Xbox 360 between 12 to 14 months after the PS3 version hits shelves. This is not a rumor. kilde xbox-scene.com Er nesten 100% sikker på at det kommer til 360 Haha, en kilde som han ikke vil si hvem er, sa på et møte han ikke vil fortelle når\hvor var at det kommer til Xbox, høres absolutt ut som et rykte det er verdt å stole på! Dinsdale: går utifra at du ikke har spilt noen av de tidligere MGS-spillene...faktum er at det har blitt utrolig mange "løse tråder" i MGS-historien etterhvert, og alle disse kommer til å bli nøstet opp i MGS4. Det er historien som gjøre MGS-spillene bra, at det ser bra ut er bare en bonus...men historier er vel ikke helt det store når det gjelder Xbox-fanbasen, bare det ser pent ut og man får drepe noe minst hvert minutt, så er det greit? Xbox-fanbase? Hvor...hvem? Jeg er nok ikke medlem av noen konsoll-fanbase. Og det anbefaler jeg ingen andre å være heller, man går glipp av så mye. Nei, historie kombinert med gameplay er nummer 1 for meg. Om det ser pent ut er det bare deilig. Jeg har teste MGS for lenge siden, men ble ingen tilhenger da. Men jeg ser jo at serien har mange tilhengere. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Kan nesten love deg at vi ser en MGS4 på X360 5 måneder etter PS3 release. Konami sier ikke at den ALDRI vil komme, de sier at de har ikke planer i øyeblikket. Men nå ser man stor etterspørsel fra Xbox-fanboys, så jeg tror Konami sitter litt i tenkeboksen enda. Jeg har ingen behov for det heller, men som sagt, det er et spill jeg ikke vil gå glipp av, samme som med FFXIII. overraskende innlegg fra en ny bruker;) det vil gå ihvertfall et år før spillet kommer til xbox pga porting! uten tvil og da er spillet gammelt nytt så og si! akkurat som hva capcom gjør, porter lost planet til ps3 av en eller anna merkelig grunn. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 På tide å drepe ryktene en gang til, hvor mange ganger skal det bli: http://www.n4g.com/gaming/News-96549.aspx De er nødt til å si dette inntil videre, men når mgs4 er sluppet og vært på markedet noen måneder så er jeg ganske sikker på at "pipa" har fått en annen lyd. Sier dem nå at spillet kommer til 360 så blir det mange som sitter på gjerdet og dette vil ikke Sony betale for (det koster tross alt Sony penger og ha ekslusive tittler i en periode) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå