Pallantir Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Jeg har funnet et pent sett med håndkontrollere til PS2 i Hongkong-avdelingen av eBay. Pleier sånt å være bare dritt, eller er det ikke noe spesielt å se opp for? Prisen er iallfall grei, under 200 kroner med porto. Endret 1. januar 2008 av Pallantir Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hva med denne da ? http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...&plid=64548 Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Du mener bortsett fra at det koster godt over dobbelt så mye? Det koster under 200 for et sett, altså to stykker, på den jeg fant. Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 aaah, jammen da så Trådløse kontrollere til PS2 bruker som regel å være bra, men man vet aldri. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Takk! Det er jo ikke akkurat så mye jeg har å tape, tenkte bare å sjekke at det ikke er kjent at det aller meste er skrot. De jeg så, bruker forresten samme frekvens (2,4 gHz) som Logitechen. Så da håper jeg at jeg slipper å se garasjeporten gå opp og ned i takt med at junior spiller FIFA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå