Gjest jeeenta Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Et godt råd: Gi fan i flaska! Press deg selv til å slutt! Ja, jeg vet det kan være vanskelig.... tviler jeg på at han klarer alene... Åssn vet du hva han klarer eller ikke.......? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 vel, han er klar over problemet hans, og skriver et innlegg på diskusjon.no for å få hjelp. Går ut ifra at han ikke ville gjort det hvis han bare kunne bestemt seg for å "Gi fan i flaska"... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg lurer på om jeg har et begynnende alkoholproblem... Har jeg alkohol hjemme så drikker jeg så og si hver dag eller annenhver dag. Jeg stopper sjelden for jeg blir brisen eller full. Når jeg ikke har alkohol hjemme så føler jeg stadig suget etter det. Jeg føler at jeg trenger det selv om jeg vet at det er rota til mye vondt...! Kameratene mine sier stadig vekk at jeg er alkis og bør roe meg ned før det er for sent. Har blitt tatt for fylleri på skolen for en stund siden.. Ser det ut som om jeg er alkoholiker eller har problem med alkohol? husk, å være hekta på alkohol kan du ikke minske hvis du kommer til det nivået hvor du begynner å få abstinenser. det kan aldri gå vekk, slik som det kan med tobakk eller narkotika. du vil alltid være like avhengig selvom du slutter. så jeg råder deg sterkt til å slutte nå med en gang og t.o.m å tilkalle hjelp Lenke til kommentar
Gjest alkis_mann Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg lurer på om jeg har et begynnende alkoholproblem... Har jeg alkohol hjemme så drikker jeg så og si hver dag eller annenhver dag. Jeg stopper sjelden for jeg blir brisen eller full. Når jeg ikke har alkohol hjemme så føler jeg stadig suget etter det. Jeg føler at jeg trenger det selv om jeg vet at det er rota til mye vondt...! Kameratene mine sier stadig vekk at jeg er alkis og bør roe meg ned før det er for sent. Har blitt tatt for fylleri på skolen for en stund siden.. Ser det ut som om jeg er alkoholiker eller har problem med alkohol? husk, å være hekta på alkohol kan du ikke minske hvis du kommer til det nivået hvor du begynner å få abstinenser. det kan aldri gå vekk, slik som det kan med tobakk eller narkotika. du vil alltid være like avhengig selvom du slutter. så jeg råder deg sterkt til å slutte nå med en gang og t.o.m å tilkalle hjelp Være like avhengig selv om jeg slutter...? Hvordan er det mulig? Hvis det er slik det er, kommer jeg aldri til å greie å slutte... Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 har du begynt å få abstinenser av alkohol da? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg lurer på om jeg har et begynnende alkoholproblem... Har jeg alkohol hjemme så drikker jeg så og si hver dag eller annenhver dag. Jeg stopper sjelden for jeg blir brisen eller full. Når jeg ikke har alkohol hjemme så føler jeg stadig suget etter det. Jeg føler at jeg trenger det selv om jeg vet at det er rota til mye vondt...! Kameratene mine sier stadig vekk at jeg er alkis og bør roe meg ned før det er for sent. Har blitt tatt for fylleri på skolen for en stund siden.. Ser det ut som om jeg er alkoholiker eller har problem med alkohol? husk, å være hekta på alkohol kan du ikke minske hvis du kommer til det nivået hvor du begynner å få abstinenser. det kan aldri gå vekk, slik som det kan med tobakk eller narkotika. du vil alltid være like avhengig selvom du slutter. så jeg råder deg sterkt til å slutte nå med en gang og t.o.m å tilkalle hjelp Være like avhengig selv om jeg slutter...? Hvordan er det mulig? Hvis det er slik det er, kommer jeg aldri til å greie å slutte... å være avhengig av noe tror jeg er hørt et sted at er mesteparten psykisk, men hvis du i tillegg får abstinenser av det- at kroppen reagerer på å ikke få det. Jeg vet ikke helt hvike typer abstinenser man kan få, men en venn av meg får vondt i hodet hvis det er lenge siden han har røyka, også går det over hvis han tar en røyk. På alkohol skal det visst være de sterkeste typene, og som ikke kan gå vekk. Men hvis du slutter vil du forhåpentligvis ikke merke det, men kanskje mest placebo-aktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå